وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شهید رئیسی علاوه بر مردم ایران متعلق به جبهه مقاومت و آزادگان جهان بود

اسماعیلی گفت: شهید رئیسی علاوه بر مردم ایران متعلق به جبهه مقاومت، مسلمانان، مستضعفان و آزادگان جهان بود.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲ - 02July 2024

شهید رئیسی علاوه بر مردم ایران متعلق به جبهه مقاومت و آزادگان جهان بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه دیروز(دوشنبه) در مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز که با حضور خانواده رئیس جمهور شهید، مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم، انقلابی، مکتبی، جامع الاطراف، باکفایت، خستگی ناپذیر و تلاشگر بود.

وی افزود: مردم قدرشناس کشورمان با بدرقه باشکوه و برپایی مراسم‌های مختلف از خدمات و تلاش‌های آیت‌الله رئیسی قدردانی کردند. مردم خوزستان و اهواز خدمتگزاری این مرد بزرگ را دیدند و در کمتر از سه سال رئیس جمهور شهید هشت بار به خوزستان سفر کرد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر مردم ایران متعلق به جبهه مقاومت، مسلمانان، مستضعفان و آزادگان جهان بود. این شهید گرانقدر یاور و مالک اشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری فقدان شهید آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگی برای کشورمان بود. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه خانواده رئیس جمهور شهید برای قدردانی از مردم استان در این مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در اهواز شرکت کرده است، یادآور شد: به نمایندگی از هیات دولت، سرپرست ریاست جمهوری و همه وزیران از شما مردم بزرگ استان خوزستان در برپایی مراسم‌های مختلف که به یاد شهدای خدمت برپا شده بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: انشالله روز جمعه پانزدهم تیر ماه مردم کشورمان با حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار