قدردانی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از حضور مردم در انتخابات

سردار «مرتضی عمو مهدی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با انتشار پیامی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶ - 02July 2024

قدردانی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از حضور مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «مرتضی عمو مهدی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با انتشار پیامی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

اکنون که تقدیر الهی بر این بود که با شهادت رئیس جمهور مردمی شاهد برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور باشیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، بر خود فرض می‌دانم از حضور آگاهانه شما مردم بصیر سرزمین دیار آفتاب که جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتید، صمیمانه قدردانی کنم.

بی‌شک تداوم و تقویت این مشارکت و حضور آگاهانه مردم در دور دوم رویداد ملی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، علاوه بر اینکه موجب صلابت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف خواهد شد، یأس بیشتر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دلگرمی دوستداران آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در سراسر جهان را در پی خواهد داشت.

اینجانب به عنوان خادم سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ضمن تقدیر از زحمات همه دست‌اندرکاران انتخابات، خصوصا نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار محترم مرکزی، بسیجیان و پاسداران، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، علما و روحانیون، گروه های مردمی و جهادی، هیئت نظارت بر انتخابات استان، ستاد انتخابات استان، هیئت‌های اجرایی، استانداری مرکزی، فرمانداران و بخشداران و نیز از اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌ویژه شبکه استانی آفتاب،همچنین از آحاد مردم و همه کسانی که مسئولانه در تشویق مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور، ایفای نقش کردند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار