فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

دفاع مقدس متفاوت از سایر جنگ‌ها جهان بود

سردار «حسینی» گفت: دفاع مقدس از لحاظ دفاعی و اعتقادی متفاوت از سایر جنگ‌های جهان بود.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 02July 2024

دفاع مقدس متفاوت از سایر جنگ‌ها بود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس از لحاظ دفاعی و اعتقادی متفاوت از سایر جنگ‌های جهان بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران مورد هجوم ناجوانمردانه قدرت‌های عالم قرار گرفت که با رشادت و از جان گذشتگی شهیدان، جانبازان و ایثارگران ما امروز شاهد سربلندی ایران اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین عنوان کرد: برای حفظ آثار، ایثار، رشادت‌ها، دلاوری‌ها، از خودگذشتگی، شجاعت، عشق به میهن، امروز وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احیای این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان است. 

سردار «حسینی» اضافه کرد: برای این منزله نیاز به تولیدات فاخری از جمله فیلم، تله فیلم، کتاب، مستند، شعر و... است که الحمدالله تا کنون اقدامات خوب و موثری در این زمینه صورت گرفته، اما نیاز به تلاش و کار بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات ویژه استان ایلام، کنگره عظیم و جهانی اربعین است که این استان دروازه تشرف به زیارت ائمه اطهار است، لذا باید در شناخت یادمان‌ها و شهدای عزیز استان ایلام به زائرین عزیز اقدامات ویژه‌ای از قبیل برنامه تشرف زیارت در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار