جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

حضور حماسی در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

امیر سرتیپ الهامی گفت: اعتبار کشورمان در گرو مشارکت و انتخاب آگاهانه در انتخابات است و یقیناً حماسه حضور است که موجب اقتدار کشور، نیرو‌های مسلح و نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 02July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد این نیرو با بیان اینکه مصداق مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی جریان دارد، اظهار داشت: حق تعیین سرنوشت مردم با خودِ مردم است که با بررسی عملکرد نامزد‌های انتخاباتی و انتخابی آگاهانه، هوشمندانه و نافذانه بتوانند آینده کشور را به درستی تضمین کنند.

امیر سرتیپ الهامی

امیر سرتیپ الهامی گفت: اعتبار کشورمان در گرو مشارکت و انتخاب آگاهانه در انتخابات است و یقیناً حماسه‌ی حضور است که موجب اقتدار کشور، نیرو‌های مسلح و نظام اسلامی می‌شود.

جانشین نیروی پدافند هوایی رصد اولویت‌های کشور در برهه کنونی، تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در تمامی امور و نیز مدیریت جهادی را سه اصل مهم و حائز اهمیتی دانست که می‌بایست رئیس جمهور منتخب در صدر برنامه‌های اجرایی خود داشته باشد تا کشور به سمت رشد و تعالی حرکت کند.

وی خطاب به کارکنان این نیرو عنوان کرد: در برهه داخلی، برخی رسانه‌های داخلی و خارجی با سم‌پاشی و وارد شدن به حواشی بی‌پایه و اساس سعی در شکل‌گیری افکار عمومی در راستای منافع و برنامه‌های خبیث خود دارند که نسبت به این موضوع باید با آگاهی و دقت کافی ورود کرد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: فساد همچون یک ویروس کشنده، می‌تواند یک سازمان، نهاد و کشوری را به انحطاط و انحراف بکشاند که می‌بایست رئیس جمهور منتخب با همدلی و هم‌افزایی قوای مقننه و قضائیه در این حوزه نیز خوش بدرخشد.

امیر الهامی با تأکید بر اینکه با بررسی اجمالی تاریخ معاصر کشورمان نظاره‌گر این موضوع هستیم که شعور سیاسی هموطنانمان با مشارکت حداکثری در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات به اثبات رسیده و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرده است، ابراز داشت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت نرم کشورمان در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها