مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

وظیفه ما در ایام انتخابات تبیین است

سردار مرادحاجتی گفت: ما سربازان رهبر معظم انقلاب که در سنگر فرهنگی دفاع مقدس شاغل هستیم بر اساس قانون و تعهدی که به لباس‌مان داریم هرگز به جزئیات انتخابات‌ها ورود نمی‌کنیم اما همیشه شرایط را تبیین می‌کنیم تا ملت بتوانند درست و منطقی تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 02July 2024

دوای درد کشور، شعار نیست، جهاد استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، نشست تبیینی کارکنان و سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات امروز با سخنرانی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در اهواز برگزار شد.

وی در این نشست، سپردن زمام امور کشور به مردم در قالب انتخابات را موهبت جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دموکراسی پوشالی و شعارگونه غرب را شما امروز به صورت واقعی و عینی در مملکت خودتان شاهد هستید.

سردار مرادحاجتی گفت: ما سربازان رهبر معظم انقلاب که در سنگر فرهنگی دفاع مقدس شاغل هستیم بر اساس قانون و تعهدی که به لباس‌مان داریم هرگز به جزئیات انتخابات‌ها ورود نمی‌کنیم اما همیشه شرایط را تبیین می‌کنیم تا ملت بتوانند درست و منطقی تصمیم بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز ملت ما دنبال کسی هستند که متر و معیارهای شهید جمهورمان را داشته باشد. مردم ما به عینه اخلاص، جهاد و تلاش رئیس جمهور شهیدشان را دیدند و لمس کردند و امروز دنبال خط و مشی این انسان جامع الاطراف هستند.

وی متذکر شد: هر دو نامزد برای ما عزیز و محترم هستند اما فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد. فرق می‌کند چه کسی مطیع فرمان ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا برای رسیدن مملکت به قله‌ها باشد. فرق می‌کند چه کسی توان اداره کشور را به سبک شهید رئیسی داشته باشد.

سردار مرادحاجتی به تشریح خدمات ارزشمند دولت سیزدهم پرداخت و متذکر شد: حرف‌ها و شعارهای پوپولیستی و غرب گرایانه برخی‌ها که مورد توجه نسل امروز هستند، دوای درد کشور ما نیست. دوای درد کشور ما احیا صدها و هزاران کارخانه‌ مثل نیشکر هفت تپه است که در دولت‌های پیشین به صورت نادرستی به دیگران واگذار شده بود.

استاد درس علوم و معارف دفاع مقدس گفت: نسل جوان ما باید به نمودارها، آمارها و وابستگی دولت‌ها به دست کدخدا و دنیای غرب توجه کنند. باید تحقیق کنند که اگر وابسته به غرب می‌ماندیم چند هزار هموطن دیگر را باید در دوران کرونا از دست می‌دادیم.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها از فضای باز حاکم بر کشور سو استفاده کرده و به هر قیمتی دنبال قدرت هستند. کسانی که امروزه گستاخانه به شهید جمهور و حاج «قاسم سلیمانی» که هر دو از اسطوره‌ها و یادگاران دفاع مقدس و محبوب دل ملت هستند، توهین کرده یا جایگاه رهبری را خدشه دار می‌کنند. اینان باید تا همیشه به خانواده معظم شهدا پاسخگو باشند.

سردار مرادحاجتی با تاکید بر حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات یادآور شد: رسالت ما، نشر ارزش‌هاست. باید ارزش‌ها را در سطوح مختلف تبیین کنیم و اختیار را به ملت واگذاریم که بهترین تصمیم را برای آینده فرزندان‌شان بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار