فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش:

مشارکت در انتخابات اقتدار بین‌المللی کشور را افزایش می‌دهد

امیر سرتیپ دوم «کلهری» با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار بین المللی و مقبولیت کشورمان را در جهان افزایش می‌دهد، گفت: اراده مردم تعیین کننده آینده کشور است.
کد خبر: ۶۷۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ - 02July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «رضا کلهری» فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی اظهار داشت: مردم تعیین‌کننده نتیجه نهایی انتخابات هستند و باید با انتخابی آگاهانه، زمینه رشد و پیشرفت کشور، حل بحران‌های داخلی و خارجی و نیز حس انگیزه و امید را در وجود نسل جوان تقویت کنند.

امیر سرتیپ دوم کلهری

امیر سرتیپ دوم کلهری با تشریح ابعاد مختلف حضور و مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پانزدهم تیرماه، در حقیقت قدرت مردم، نظام و انقلاب را ارتقا بخشیده و دشمنان این مرز و بوم را از دستیابی به اهداف شوم خود بازمی‌دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش گفت: در نظام مردم‌سالاری دینی، نماد حاکمیت مردم انتخابات است؛ بنابراین مردم در سرنوشت خود تأثیرگذارند و با یک انتخاب آگاهانه و با بصیرت، موجبات افزایش سرعت پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه اقتصاد را فراهم می‌کنند.

امیر کلهری با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار بین‌المللی و مقبولیت کشورمان را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: اراده مردم تعیین‌کننده آینده کشور است و می‌تواند موجب خلق حماسه‌ای عظیم بشود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار