محکومیت مواضع رژیم صهیونیستی از سوی آلمان

آلمان درخواست رژیم صهیونیستی مبنی بر اعدام زندانیان فلسطینی با استفاده از شلیک گلوله به سر آنها را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ - 02July 2024

محکومیت مواضع رژیم صهیونیستی از سوی آلمانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دولت آلمان درخواست ایتامار بن‌گویر، وزیر راست‌گری افراطی امنیت ملی رژیم صهیونیستی را به دلیل طرح درخواستی مبنی بر اعدام اسرای فلسطینی با استفاده از شلیک گلوله به سر آنها محکوم کرد.

به گزارش میدل ایست مانیتور، کریستین واگنر، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در گفتگو با جمعی از خبرنگاران در برلین عنوان کرد: این اظهار نظرمشمئزکننده‌ای است که ما آن را محکوم می‌کنیم. واگنر در پاسخ به این سوال که آیا این محکومیت با پیامد‌های سیاسی همراه است، پاسخی نداد.

این انتقاد یک روز پس از انتشار ویدئویی از سوی بن‌گویر مطرح شد که در آن ویدئو پیشنهاد وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل را مایه تاسف خواند.

ایتامار به دنبال درخواست اعدام اسرای فلسطینی از طریق شلیک گلوله به سرشان عنوان کرده است، تا آن زمان مقدار ناچیزی غذا به آنها داده خواهد شد تا فقط زنده بمانند.

طبق گفته گروه حقوق زندانیان آدامیر، رژیم اسرائیل حدود ۹ هزار و ۳۰۰ اسیر فلسطینی را در زندان‌های خود نگهداری می‌کند که از این تعداد، حدود ۳ هزار ۴۱۰ نفرشان بدون هیچ اتهام یا محاکمه‌ای در بازداشت به سر می‌برند. جدا از این موضوع هیچ یک از این افراد اجازه گرفتن وکیل برای دفاع از خود را هم ندارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها