همسر شهید حسین امیرعبداللهیان:

رزمندگان مقاومت دعای امام خامنه‌ای و مردم ایران را به همراه خود دارند

همسر شهید حسین امیرعبداللهیان گفت: شهید عبداللهیان وحدت جریان‌های مقاومت در فلسطین و نوار غزه در نبرد طوفان‌الاقصی را یکی از جلوه‌های ارزشمند عزت و قدرت فلسطین می‌دانست.
کد خبر: ۶۷۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 02July 2024
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همسر شهید حسین امیرعبداللهیان امشب در مراسم استقبال باشکوه تهرانی‌ها از اصحاب طوفان‌الاقصی سخنانی، اظهار داشت: مردم تهران امشب برای دیدار و ابراز همبستگی با خانواده‌های معظم شهدا و مجاهدان فلسطینی گردهم آمدند.
رزمندگان مقاومت دعای امام خامنه ای و مردم ایران را به همراه خود دارند
 
وی افزود: اینجا و در این مراسم باشکوه درود و سلام خود را بر خواهران عزیزی می‌فرستیم که کودکان دلبند خود را در زیر آتش دشمن و در کنار ویرانه‌های غزه با قامتی استوار به سوی دیار ابدی روانه کردند و از دیگر فرزندانتان برای عظیمت به معرکه نبرد حمایت کردند.
همسر شهید حسین امیرعبداللهیان ادامه داد: پدران و مادران که داغ جوانان رشید خود را در دل داشته و نیز شاهد رنج و درد خانواده خود در اثر قحطی و گرسنگی ساختگی غزه هستید.
وی خاطرنشان کرد: دختران و پسرانی که در زیر بمباران وحشیانه دشمن صهیونیستی قدکشیده و کودکی خود را به پاس اعتلای نام غزه به فراموشی سپرد‌ه‌اید.
همسر شهید حسین امیرعبداللهیان اضافه کرد: به ام‌القرای جهان اسلام، ایران عزیز خوش آمدید. یقین داشته باشید هر رزمنده‌ای که در حوزه مقاومت اسلحه دست می‌گیرد و به سوی دشمن صهیونیسم حمله‌ور می‌شود دعا و ثنای امام خامنه‌ای و میلیون‌ها ایرانی را به همراه خود دارد.
وی عنوان کرد: مردم مقاوم فلسطین مردم جهان شاهد صحنه‌های زیبایی از مقاومت و ایستادگی و قدرتی است که در طول این مدت خلق کرده‌اید. فراموش نمی‌کنیم که در روزهای سخت تجاوز رژیم صهیونیستی که بر شما مردم صبور روا داشتند تمسک به قرآن در زندگی شما جاری و ساری است و چه زیباست داغ عزیزان را بردل دارید و مهنت آوارگی را بردوش می‌کشید و آیه حسبن الله و نعم الوکیل را تلاوت می‌کنید. بر شما آزادگان و بزرگان درود و سلام می‌فرستیم.
همسر شهید حسین امیرعبداللهیان یادآور شد: عزیزان مجاهد براستی امروز موضوع فلسطین در صدر اولویت‌های جهان اسلام قرار دارد و امروز به واسطه جنایات صورت گرفته در غزه در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: شهید عبداللهیان وحدت جریان‌های مقاومت را در فلسطین و نوار غزه را در نبرد طوفان‌الاقصی یکی از جلوه‌های ارزشمند عزت و قدرت فلسطین می‌دانست و بر این باور بودند که در سایه وحدت جریان های مقاومت و نبرد قهرمانانه آنها و ایستادگی تاریخی ملت فلسطین، روحیه دشمن درهم شکسته شده است.
همسر شهید حسین امیرعبداللهیان افزود: همچنین به رغم سختی‌ها و از دست دادن‌های بسیار پیروزی‌های بزرگی در جبهه‌های مختلف سیاسی، حقوقی، بین‌المللی و میدانی نصیب ملت فلسطین و بلکه جهان اسلام شده است.
وی ادامه داد: پیروزی دیگر ملت فلسطین رقم خورده است بیداری افکار عمومی جهانی و حمایت بی‌سابقه ملت‌های جهان و جامعه نخبگانی است که نشانه هوشیاری و آگاهی گسترده و همگانی درباره مسئله فلسطین است.
همسر شهید حسین امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: امروزه جهانیان و به خصوص جوانان طبق فرمود امام خامنه‌ای در طرف درست تاریخ ایستادند که این موصوع نشانه زنده بودن مسئله فلسطین است که به رغم تلاش‌های رزیم صهیونیستی و دولت‌های مستکبر جهان به دست فراموشی سپرده نشده است. در مقابل رژیم صهیونیستی منفورتر و منزوی‌تر از هرزمان دیگری است.
وی اضافه کرد: به نمایندگی از خانواده شهید امیرعبداللهیان از رزمندگان مقاومت، از غزه تا کرانه باختری، حزب‌الله لبنان، مردم مقاوم یمن، ملت صبور عراق و مردم همیشه در صحنه بحرین و تمامی مردمان آزاده جهان که هرکدام به هر نحوی، با سلاح، قلم، دیپلماسی، جانفشانی و حتی با گفتن کلمه حق  مظلوم را حمایت و مظلومین آنها را فریاد کشیدند و قدردانی تشکر می کنم.
سخنان خودم را با سخنان همیشکی امیر دیپلماسی به پایان می‌رسانم که ایران همیشه و با تمام قوا به حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد و پیروزی نزدیک است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار