تکریم فرمانده پدافند هوایی شمال مستقر در مازندران از بازنشسته ایثارگر+ تصاویر

به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» با بازنشسته ایثارگر «نصرالله امان‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 02July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» با بازنشسته ایثارگر «نصرالله امان‌زاده» دیدار و از نزدیک با وی و خانواده‌اش به گفت‌وگو نشست.

در این دیدار صمیمانه فرمانده پدافند هوایی شمال مستقر در مازندران اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: بازنشسته آینه شاغل است، بر همه ما واجب است ضمن نکوداشت این ایام نسبت به تکریم بازنشستگان عزیز و خانواده آنان اقدام کنیم.

وی همچنین بیان کرد: قطعاً بازنشسته‌ها حق زیادی به گردن ما دارند و میوه‌ی امنیت، آرامش و آسایشی که امروز از آن بهره می‌بریم ثمره کاشت و ازخود گذشتگی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در این دیدار «نصرالله امان‌زاده» از جنگ تحمیلی و دوران خدمت مقدس خود خاطراتی بیان کرد. این پیشکسوت دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی دزفول متحمل سختی‌ها و رنج‌های فراوانی شدند و همسرشان نیز در بمباران دزفول آسیب‌های فراوانی دیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار