مدیرعامل ستاد دیه همدان خبر داد؛

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

«روحانی‌منش» گفت: ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با عید سعید غدیرخم از زندان‌های این استان آزاد شدند.
کد خبر: ۶۷۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ - 02July 2024

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «یداله روحانی‌منش» مدیرعامل ستاد دیه همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با عید سعید غدیرخم از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی افزود: این افراد شامل ۹ محکوم مالی و ۶ زندانی مهریه است که به واسطه ناتوانی در پرداخت اقساط مهریه زندانی شده بودند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با بیان اینکه همه این افراد سرپرست خانوار هستند، ادامه داد: ۱۳ زندانی مرد و ۲ زن آزاد شدند که همگی سرپرست خانواده هستند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه بیشترین میزان بدهی ۱۵ میلیارد ریال بود، گفت: در حال حاضر ۲۷۳ نفر به علت جرائم غیرعمد در زندان های این استان به سر می برند و چشم امید به دستان خیران دارند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: سه ماهه ابتدایی سال جاری ۷۶ زندانی جرایم غیرعمد این استان شامل ۷۱ مرد و پنج زن با کمک خیرین به آغوش خانواده بازگشتند.

روحانی‌منش افزود: این افراد شامل ۴۶ زندانی مالی، ۲۷ زندانی مهریه، ۲ زندانی نفقه و یک زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح می شود.

وی متذکر شد: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده هزار و ۳۰ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بود که با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همچنین مشارکت فعال افراد خیر، تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار