«دوربین حماسه» به یاد ۲۹۰ شهید پرواز ۶۵۵‌ در بندرعباس

نمایشگاه عکس دفاع‌ مقدس با عنوان «دوربین حماسه» و به یاد ۲۹۰ شهید پرواز ۶۵۵ روز سه‌شنبه همزمان با ۱۲ تیر سالروز حمله ددمنشانه ناو آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایرباس در بندرعباس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ - 03July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «حسام الدین انصاریان» رییس انجمن عکاسان هرمزگان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، با اشاره به اینکه عکس‌ها توسط عکاسان برجسته کشور از دوران هشت سال دفاع‌مقدس برای روزنامه اطلاعات ثبت شده است، اظهار داشت: تصاویری که اکنون در بندرعباس به نمایش گذاشته می‌شوند، برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تصاویر با همت «همایون امیرزاده» رییس سازمان شهرستان‌ها و مدیریت فن‌آوری اطلاعات و از آرشیو روزنامه اطلاعات استخراج شده و به انجمن عکاسان هرمزگان هدیه شده است.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه با عنوان«دوربین حماسه» تصاویری ثبت شده از اساتید برجسته عکاسی جنگ در کشور از جمله «علی غفاری، منوچهر قلمچی، علی آذرنیا، محمود محمدی، مرتضی خاکی، محسن رفیع‌نژاد و مرحوم مهدی کاشیان» از امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه به مدت پنج روز در گالری مرحوم کوروش گرمساری آغاز به کار کرده است.

در این نمایشگاه آثاری از عکاس برجسته و برنده جایزه معتبر پولیتزر (در سال ۱۹۸۰) و آثاری از دیگر عکاسان نیز به نمایش گذاشته شده است.

رییس انجمن عکاسان هرمزگان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان هنردوست است، عنوان کرد: انجمن عکاسان هرمزگان درنظر دارد در بخش جنبی این نمایشگاه نیز کارگاه‌های آموزشی با حضور فرهاد سلیمانی و جاسم غزوان پور که از عکاسان برجسته دفاع‌مقدس و اساتید برجسته کشور هستند، برگزار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار