فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

همت مردم نقطه اطمینان در عظمت کشور است

با صدور پیامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از مردم برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 03July 2024

همت مردم نقطه اطمینان در عظمت کشور استبه گزارش دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی با صدور پیامی از مردم برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)

 ۱۵ تیرماه فرصت حضوری دوباره برای نقش‌آفرینی مردم برای انتخاب چهاردهمین رییس جمهور به عنوان اول شخص اجرایی و دومین مقام عالی کشور است.

 امروز در عرصه سیاست خارجی و داخلی بیش از هر زمان دیگری حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح می‌تواند ثبات و امنیت نظام اسلامی را در مواجهه با دشمنان این مردم صبور و مقاوم و تعامل قویتر با دوستان، معنا بخشیده و موجبات سربلندی ایرانیان در اقصی‌ نقاط عالم را پدید آورد.

 آنچه همواره در تاریخ باعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ اطمینانی برای عظمت این کشور تبدیل شده، همت و تعهد مردمی است که در بزنگاه‌های مهم در هماوردی غیر مستقیم با دشمنان قسم خورده‌ی این نظام، شکوه پشتوانه‌ی مردمی این نظام را در دنیا به مرحله‌ی بروز و ظهور رسانده‌اند.

اکنون در آستانه‌ی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری، مردم شریف، نجیب و انقلابی شهرستان دشتی با حضور در پای صندوق های رای این عرصه‌ی سیاسی را به پیروزی بزرگ دیگری بدل خواهند کرد تا با مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی باشند.

 اینجانب با سپاس و قدردانی خالصانه و متواضعانه از حضور پرشکوه مردم در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دعوت از مردم برای حضور حداکثری در مرحله دوم، تردید ندارم که حضور مردم، در حقیقت پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بوده و به فضل الهی با انتخاب یک رئیس جمهور طراز انقلاب اسلامی، گشایشی موثر در حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و دشواری‌های معیشتی مردم را مژده خواهد داد.

 با آرزوی عزتمندی همراه با اقتدار، آبادی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی - وعده ما جمعه ١۵ تیرماه پای صندوق های رای

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها