مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی رئیس‌جمهور شهید منصفانه نیست

سردار مرادحاجتی گفت: دین ما، آئین ما و مذهب ما با سیاست، با فرهنگ و یا مردم بیگانه نیست. فضای کنونی جامعه حول محور انتخاب رئیس جمهور آینده می‌چرخد و پس از آن است که باید همه مهیای ورود به محرم و سپس اربعین حسینی شویم.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 03July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، همایش پیرغلامان حسینیه‌های شهدا امروز با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در حسینیه آل مبارک واقع در منطقه کیانپارس اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این همایش، پیرغلامان حسینی را تبرک انسانی ماه محرم و اربعین دانست و اظهار داشت: هر جا پیرغلامی در حال خدمت باشد آن مکان مورد احترام خواهد بود.

وی افزود: دین ما، آئین ما و مذهب ما با سیاست، با فرهنگ و یا مردم بیگانه نیست. فضای کنونی جامعه حول محور انتخاب رئیس جمهور آینده می‌چرخد و پس از آن است که باید همه مهیای ورود به محرم و سپس اربعین حسینی شویم.

سردار مرادحاجتی گفت: انتخاب آزاد است اما با مناظرات اخیر، با اندیشه‌های حاکم در ستادهای هر دو کاندیدا می‌توان به تفکرات و توانایی فرد اصلح‌، انقلابی‌تر و جهادی‌تر پی برد و یک تصمیم منطقی برای کشور گرفت. 

نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی رئیس‌جمهور شهید منصفانه نیست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ما بی طرف هستیم اما نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی و جهادی رئیس جمهور شهید را بی انصافی می‌دانیم چرا که همه شاهد بودند که مردم و دیگر احزاب و اقوام کشور برای قدردانی از زحمات شهید جمهور چگونه در آئین نتشییع و تدفین آیت الله رئیسی و همراهانش شرکت کردند.

وی افزود: مردم با شرکت میلیونی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهیدشان نشان دادند که این مسیر و این شیوه خدمت را دوست دارند و الان هم خواهان کسی هستند که بتواند این زحمات را ادامه داده و به نتیجه برساند.

در پایان این همایش از تابلوی نقاشی مادر شهیدان «اسماعیل و ابراهیم فرجوانی» رونمایی و این اثر زیبا و ارزشی توسط سردار مرادحاجتی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تقدیم وی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار