فرمانده مرزبانی گلستان:

مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود سهیم باشند

حاتمی گفت: مردم با شرکت در انتخابات قدرت خود را در انتخاب دولت اصلح نشان می‌دهند و انتظار ما این است که مردم با مشارکت بالاتر در دور دوم انتخابات در سرنوشت خود و فرزندانشان سهیم باشند.
کد خبر: ۶۷۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 03July 2024

مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود سهیم باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان ظهر امروز چهارشنبه در همایش سیاسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به خصوص شهید رئیسی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات کسی که رییس جمهور می شود وظیفه سنگینی بر عهده دارد، چرا که شهید رییسی، تراز ریاست جمهوری را به جایگاه والایی در خدمت به مردم ارتقاء داد.
وی بیان داشت: امیداوریم رییس جمهور آینده که با رای اکثریت مردم انتخاب می شود، روحیه شهید رییسی را در پیش بگیرد و کشور در جهت پیشرفت گام بردارد.
سرهنگ حاتمی افزود: مردم با شرکت در انتخابات قدرت خود را در انتخاب دولت اصلح نشان می دهند و انتظار ما این است که مردم با مشارکت بالاتر در دور دوم انتخابات در سرنوشت خود و فرزندانشان سهیم باشند.
فرمانده مرزبانی گلستان تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مسئله مهمی در همه ابعاد بوده و وظیفه همگان است که حق خود و وظیفه شرعی و ملی را با حضور با شکوه همراه با شور و انتخاب آگاهانه انجام دهند.
وی در پایان عنوان نمود: استان گلستان با توجه به تنوع قومیتی که دارد یکی از استانهای شاخص کشور است و با وحدتی که در بین مردم این استان وجود دارد در بره های مختلف انتخابات گذشته خوش درخشیده است.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار