مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان:

اهدای بیش از دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان

بابائی گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، دو هزار و ۳۷۸ سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان تحت حمایت استان گلستان اهداء شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ - 03July 2024

اهداء دو هزار و ۳۷۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گلستان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «عیسی بابائی» مدیرکل کمیته امداد استان گلستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رسالت های کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان، تحکیم بنیان خانواده، حمایت از جوانی جمعیت و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در ادامه با اشاره به خدمات امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد دو هزار و ۳۷۸ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی، تأمین و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

بابایی ارزش هر سری جهیزیه را بیش از  ۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی و آسایش و سلامت کانون خانواده از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج آسان در کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: تعداد ۹۶ مورد هدیه داماد به فرزندان ذکور تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۹۲۵ میلیون تومان نیز اهداء شد.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار