دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: شرکت گسترده در انتخابات ضمن اینکه موجب اقتدار و سرافرازی کشور می‌شود، قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل نیز بالا می‌برد.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 03July 2024

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با تأکید بر لزوم شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: برگزاری انتخابات در سطح گسترده و وسیع موجب رشد اقتدار و سرافرازی، بالا رفتن قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور می‌شود و قدرت نرم کشور را نیز افزایش می‌دهد.

حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

دریادار سیاری افزود: برای اینکه از کشور دفاع و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، و جواب هرگونه تهدید را بدهیم، باید قدرت سخت و نرم را همزمان افزایش دهیم. الحمدلله قدرت سخت کشور طی سالیان گذشته به برکت انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار گرفته است که می‌توانیم عنوان کنیم که قدرت منطقه‌ای هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باعث ارتقای قدرت نرم می‌شود و توان بازدارندگی کشور را بالا می‌برد، گفت: ما می‌توانیم با افزایش قدرت نرم و سخت در مقابل دشمن ایستادگی و از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت گسترده پای صندوق‌های رأی قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی کشور هنگام حضور در مذاکرات، به پشتوانه مردمی خود افتخار می‌کنند؛ لذا ما باید آنهایی که کشور و انقلاب را دوست دارند، توجیه کنیم که در انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم از ثمرات حضور گسترده بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها