فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی هوایی ارتش نقش موثری در ارتقای توان این نیرو دارند

امیر خلبان واحدی گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمند هستند و باید این تجربیات را در اختیار جوانان و نوجوانان این نیرو قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ - 03July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی هوایی ارتش در طول مدت خدمت در این نیرو، عمر با برکت خود را صرف حفظ امنیت کشور عزیزمان کردند.

پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی هوایی ارتش نقش موثری در ارتقای توان این نیرو دارند

امیر سرتیپ خلبان واحدی با تاکید بر نقش موثر  پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی هوایی ارتش در ارتقای توان این نیرو افزود: شما عزیزان دارای تجربیات بسیار ارزشمند هستید و باید این تجربیات را در اختیار جوانان و نوجوانان این نیرو قرار دهید. 

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش موثر  خانواده ها در ارتقاء و اقتدار توانمندی این نیرو، گفت: شما عزیزان بازنشسته نیستید و باید با تجربیات خود نقش مؤثرتری در ارتقای توان نیروی هوایی ارتش ایفا کنید.

وی یادآور شد: این مراسم کمترین قدردانی از تلاش‌های شما عزیزان در طول خدمت با برکت تان در نیروی هوایی ارتش است و برای شما پیشکسوتان و بازنشستگان آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار