حملات همزمان مقاومت لبنان و غزه به صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان و گروه‌های مقاومت در نوار غزه امروز (چهارشنبه) با انجام حملاتی همزمان، تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها و همچنین نظامیان این رژیم را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۷۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 03July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با تسلیحات مناسب، تجهیزات جاسوسی در پایگاه «المالکیه» را مستقیماً مورد هدف قرار دادند.

حملات همزمان مقاومت لبنان و غزه به صهیونیست‌ها

این شبکه همچنین از اصابت چند موشک شلیک شده از لبنان به شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

همزمان با این عملیات مقاومت اسلامی لبنان، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد: مقر فرماندهی عملیات رژیم اشغالگر را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه هدف قرار دادیم و تعدادی از اعضای آن را کشته و زخمی کردیم.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین از منهدم کردن یک تانک «مرکاوا» ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز شهر رفح خبر داد.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای گزارش داد: ما یک بمب زمینی را در خودروی نظامی ارتش رژیم اشغالگر در خیابان ۱۰ در جنوب «تل الهوا» در شهر غزه منفجر کردیم.

گردان شهدای الاقصی نیز اعلام کرد: نیرو‌های دشمن حاضر در محور «نتزاریم» را با دو فروند موشک «۱۰۷» و خمپاره بمباران کردیم.

منابع خبری فلسطین نیز از حمله موشکی و راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که یک موشک به یک خانه در منطقه النقب در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در نوار غزه در اکتبر ۲۰۲۳، هر کدام از گروه‌های مقاومت منطقه به نحوی در این عملیات شرکت کرده و در این میان حزب‌الله لبنان نقش مهمی را در درگیر کردن بخش قابل توجهی از توان ارتش رژیم صهیونیستی به خود ایفا کرده است.

با گذشت ۲۷۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار