مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات با هوشیاری و بصیرت

حجت‌الاسلام «کمالی» بر لزوم مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات با هوشیاری و بصیرت تأکید کرد.
کد خبر: ۶۷۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 03July 2024

ییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین «امین‌رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع کارکنان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار داشت: تاریخ را که نگاه مي‌کنيم پر از موانعی است که دشمن پیش روی اسلام و حقانیت گذاشته و همواره شاهد فراز و فرود جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی به‌ فداکاری‌های ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و يارانشان در دفاع از اسلام و ارزش‌های آن در طول تاریخ اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان برای از بین بردن پیامبر (ص)، ائمه اطهار و ياران ایشان دست به هر توطئه، فریب و نیرنگی زدند و جنگ‌های مختلفی همچون جنگ احزاب را بر علیه مسلمانان به راه می‌انداختند و در برهه‌های مختلف دشمنان اسلام با سپاهیان فراوان در مقابل لشکریان اسلام که تعداد آن‌ها بسیار کم بود مبارزه می‌کردند اما بنا به فرموده قرآن دست برتر از آن لشکریان اسلام بود که با وجود نیروهای کم پیروز می‌شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گرفتار تله‌های گفتمانی دشمن شدن،  دچار انحراف فکری شدن، پیاده شدن از فضای اسلام، گرفتار شدن در تفکرات الحادی و انحرافی، انحراف عملی، فروکش کردن روحیه جهادی و انقلابی را از عوامل فاصله گرفتن از مسیر اسلام و انقلاب برشمرد.

حجت‌الاسلام کمالی بر لزوم مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات با هوشیاری و بصیرت تأکید کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «باید همه در این انتخابات شرکت کنيم و دیگران را هم به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم چرا که این انتخابات برای ما پرفایده است و دست ما را پر می‌کند».

وی بر تقویت روحیه جهادی در عرصه انتخابات و مشاركت در امور کشور تأکید کرد و گفت: عملیات جهادی امروز، حضور در میدان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است و باید در این مسیر با صلابت حرکت کنیم و بنا بر فرمایش قرآن نگذاریم دشمنان ما را از حرکت در مسیر ولایت باز دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه «وعده صادق» اشاره و تبیین کرد: این عملیات دستاوردهای ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه در دنیا داشت و حاصل جانفشانی‌های شهدا و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و دکترین امامین انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام کمالی گفت: امروز ما به لطف خدا و با پرچم دکترین انقلاب توانستیم دنیا را فتح کنیم و در اوج عظمت و شکوه قرار بگیریم و معادلات دنیا را بر هم بزنیم و دنیا متوجه جمهوری اسلامی شد و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «این قرن، قرن غلبه مستضعفین عالم بر مستکبرین است».

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خزانه دولت را خالی از دولت قبل تحویل گرفت و در شرایطی که کشور در تمامی عرصه‌های اقتصادی، زیر ساختی، معیشتی و رفاهی  مردم در تنگنا و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد، افزود: شهید «رئیسی» کشور را با این اوضاع تحویل گرفت و در مدت کمتر از سه سال در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی کشور به پیشرفت های چشمگیری رسید، کارهای زیر بنایی مهمی انجام گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: شهید «رئیسی» تمام زندگی، وقت و عمر خود را در این سه سال برای خدمت به آحاد مردم و جمهوری اسلامی ایران گذاشت و با اقدامات این عزیز امروز شاهد بازگشت بسیاری از کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل دولت قبل به چرخه تولید هستیم که صدها هزار نفر به اشتغال رسیدند، طرح رتبه‌بندی معلمان را پیگیری کرد، مبارزه با فساد، مبارزه با دریافت حقوق‌های نجومی از اقدامات مهم دولت شهید «رئیسی» است.

حجت‌الاسلام کمالی بر هوشیاری در انتخابات پیش رو تأکید کرد و بیان داشت: ضروری است که مردم رئیس‌جمهوری کارآمد، پرتلاش، آگاه، شجاع، معتقد به مبانی جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت در مجامع بین‌المللی انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمعه روز اقتدار ماست و همه موظف هستیم در این انتخابات شر‌کت کنیم لذا بر ما واجب است که با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با ادامه دادن راه شهدای خدمت کار نیمه تمام را تمام کنیم و توطئه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه خنثی کنیم.          

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار