رییس دادگستری لامرد:

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران از اولویت‌های دستگاه قضا است

«حقایقی» گفت: رسیدگی به مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران انقلاب اسلامی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۶۷۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 03July 2024
رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران از اولویت‌های دستگاه قضا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سیدمحمدباقر حقایقی» رئیس دادگستری شهرستان لامرد به همراه مهدی رشیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد، با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، مشکلات حقوقی تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را استماع و ضمن مشاوره به آنان، بر حل این مشکلات از طرق قانونی تاکید کردند.
 
حقایقی بنیاد شهید را نهادی مقدس خواند و گفت: بنیاد شهید به دست بنیانگذار انقلاب اسلامی برای خدمت به بهترین بندگان خدا تشکیل شده و مجموعه دادگستری وظیفه خود می‌داند برای حل مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران و خانواده‌های شهدا در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام کند.
 
وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خدمت به آنان را خدمتی مقدس دانست و گفت: صندلی ما مسئولین بر خون ۲۲۰ هزار شهید و صد‌ها هزار جانباز دفاع مقدس بنا شده، لذا رسیدگی به امور خانواده‌ی این عزیزان، بر هر دستگاه و ارگانی لازم و واجب عینی است.
 
در ادامه این آئین؛ عباس برزگر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد در حوزه حقوق شهروندی ارائه مشاوره‌های حقوقی مناسب در امور مختلف پیش از انجام هر کاری است.
 
برزگر ضمن تشکر و قدردانی از حضور رییس دادگستری و دادستان این شهرستان در بنیاد شهید، بر لزوم تعامل دستگاه قضا با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
 
گفتنی است، شهرستان لامرد بیش از ۲۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار