در بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر مطرح شد؛

سنگر امداد زمان جنگ در موزه دفاع مقدس قم احداث می‌شود

ساخت سنگر امداد نمادین دوران جنگ در محوطه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، در بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از این مرکز مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 03July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر در حاشیه نخستین یادواره سرو سرخ، گرامیداشت ۱۴۰ امدادگر شهید استان قم، از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کرد.

وی در این بازدید، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه، بر آمادگی جمعیت هلال احمر در راستای تعامل همه جانبه با نهاد‌ها و دستگاه‌ها در خصوص نشر این فرهنگ حماسی و پاسداشت ارزش‌های خون شهیدان تاکید کرد.

سردار سلیمانی همچنین برگزاری یادواره ها، آیین عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان را از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر برای ترویج روحیه ایثار و مقاومت بین کارکنان و اعضای جمعیت نام برد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث و تکمیل موزه و موزه آرایی، فعالیت بخش‌های مختلف موزه را تشریح کرد.

در دیدار فوق، مقرر شد سنگر امداد دوران دفاع مقدس با تمامی تجهیزات، به صورت نمادین در محوطه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم احداث شود.

مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان‌های قم و مرکزی نیز در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

سنگر امداد زمان جنگ در موزه دفاع مقدس قم احداث می‌شودسنگر امداد زمان جنگ در موزه دفاع مقدس قم احداث می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار