مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:

اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی باید در عمل رئیس‌جمهور آینده تجلی داشته باشد

سردار حسن‌پور گفت: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب که شامل عدل، شهدا، عفت، ایمان، عزت و عظمت می‌شود اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و البته این نه در شعار بلکه باید در عمل و یقین باشد.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 04July 2024

اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی باید در عمل تجلی داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در یادواره ۱۱۸ شهید اصناف تربت‌حیدریه با بیان اینکه مهم‌ترین اثر مشارکت بالا سرافرازی جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت هر ایرانی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور است و سرافرازی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

وی افزود: باتوجه به اینکه هر رای می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد بنابراین باید حق تعیین سرنوشت کشور را که مردم ایران در قالب انتخابات به دست آورده‌اند دست‌کم نگرفت و از آن استفاده کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی درباره شاخص‌های نامزد اصلح گفت: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب که شامل عدل، شهدا، عفت، ایمان، عزت و عظمت می‌شود اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و البته این نه در شعار بلکه باید در عمل و یقین باشد.

سردار حسن‌پور ادامه داد: همه حق دارند در سرنوشت کشور سهیم باشند، مردم در عین حال و در انواع مراکز جمعیتی به‌ویژه واحد‌های صنفی همراه با خانواده و همچنین روستا‌ها باید از این حق خود استفاده کنند و در این فرصت باقیمانده به این مهم جامه عمل بپوشانند.

وی تاکید کرد: هیچ جریانی نمی‌تواند ادعا کند در انتخابات نماینده ندارد، در عین حال بعد از ۴۰ روز از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی کشور در حال برگزاری دور دوم انتخابات است و همه چیز نیز آرام است.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان داشت: دومین شاخصه اصلح کارآمدی است و این که رئیس جمهور منتخب شب و روز نشناسد و برای کار کردن از عناصر و همکاران خوب و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند، بنابراین نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است از دیگر شاخصه‌های نامزد اصلح است.

سردار حسن‌پور خاطرنشان کرد: در ۲ سال اخیر صادرات ایران به کشور‌های آفریقایی ۲ برابر شد و این یک ظرفیت عظیم است و چنانچه بتوان از ظرفیت کشور‌های همسایه برای تجارت و صادرات استفاده کرد بخش مهمی از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی ابراز داشت: اصناف و بازاریان همیشه نخستین گروهی هستند که به ندای امام جامعه در شرایط مختلف لبیک گفتند، لذا هر واحد تولیدی و صنفی یک محراب عبادت است.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات چشم اسرائیل را کور کرد و همین امر موجب شد که این رژیم در مقابله با حزب‌الله آسیب‌پذیر باشد.  

سردار حسن‌پور ادامه داد: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی یکی از پزشکان غزه نقل کرد که ایستادن مردم غزه در این نقطه در برابر جهان کفر، برگرفته از الگوی شهدای انقلاب اسلامی ایران است، لذا امروز باید ببینیم شهدا در این شرایط کشور چه انتظاری از ما دارند.

وی گفت: اصناف و کشاورزان مشکلاتی در خصوص فعالیت‌های خود دارند که تلاش می‌شود با گفتگو با مسئولان ملی این مشکل‌ها را برطرف و زمینه را برای آنها مهیاتر سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار