مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۱۹۰ گروه عملیاتی تامین برق انتخابات را در همدان عهده‌دار هستند

«سهرابی‌بیدار» با بیان اینکه در روز برگزاری دور اول انتخابات هیچ گونه خاموشی در سطح استان نداشتیم، گفت: ۱۹۰ گروه عملیاتی تامین برق برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری را برعهده دارند.
کد خبر: ۶۷۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ - 04July 2024

۱۹۰ گروه عملیاتی تامین برق انتخابات را در همدان عهده‌دار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علی سهرابی‌بیدار» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای فردا همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ گره برای تامین برق شعبه‌های انتخاباتی آماده هستند.

وی افزود: برای فردا جمعه نزدیک به ۸۰۰ نیرو شامل ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی و ۲۵۰ نفر نیروی فنی، پشتیبانی و نظارتی برای تأمین برق دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.

سهرابی‌بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این راستا با تشکیل کمیته راهبری پایداری تامین برق در انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگی در ستاد و واحد‌های اجرایی نیز برگزار شد.

وی تاکید کرد: این تعداد نیرو و گروه‌های عملیاتی برای تامین برق پایدار شعبه‌های رای گیری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالت آماده باش هستند تا در روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز هیچ گونه خاموشی در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تهیه سناریو تامین برق مطمئن و پایدار در همه واحد‌های تابعه و ارسال آن به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ستاد، گفت: از شبکه توزیع برق از شامل خطوط فشار متوسط، پست‌های توزیع، شبکه فشار ضعیف و لوازم اندازه‌گیری نصب شده در مسیر و شعب‌های رای گیری نیز بازدید و اصلاحات و اقدامات لازم انجام شد.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: همه نیرو‌های مدیریتی، عملیاتی، بحران و پدافند غیرعامل و نیرو‌های موثر برای رفع مشکلات احتمالی تا پایان زمان شمارش آراء در آمادگی کامل هستند.

وی از حضور و استقرار اکیپ‌های عملیاتی در نقاط مانور و حوزه‌های رای گیری برای اقدام در حوادث احتمالی خبر داد و متذکر شد: در روز انتخابات ۲۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار