دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر از مردم برای حضور در انتخابات

سرهنگ پاسدار «غریبی» در پیامی از آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر برای حضور باشکوه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 04July 2024

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر از مردم برای حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پیامی از آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمداراستان بوشهر برای حضور باشکوه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با جانفشانی شهدای عزیز وطن، از ابتدای انقلاب اسلامی این فرصت پیش آمده است تا مردم  بار دیگر در تعیین سرنوشت خود از آزادی کامل برخوردار باشند.

بی شک حضور پرشور درمرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز مهم تر از مرحله اول نقشی سرنوشت ساز در ترسیم مسیر  ملت بزرگ ایران دارد واز این روی ملت با بصیرت و زمان شناس ایران بار دیگر این فرصت را غنیمت شمارده و از طریق صندوق رای و با انتخاب رئیس جمهور در ترسیم سرنوشت و آینده خویش ان شا الله  گامی مستحکم برخواهند داشت.

اینجانب به پیروی از آرمان های امامین انقلاب و شهدای سرافراز میهن اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه مردم استان بوشهر جهت حضور حداکثری و انتخاب شخص اصلح در  مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل می‌آورم، ان شالله رئیس جمهور جدید با پشتوانه مردمی که خواهد داشت رهرو شهدای خدمت از جمله شهید جمهور آیت الله دکتر «رئیسی» باشد و کشور را به سمت رشد و ترقی پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار