معرفی کتاب؛

«سادات شاهد»

کتاب «سادات شاهد» مجموعه‌ای است به نویسندگی «سید عبدالنبی محمودی اصل» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  
کد خبر: ۶۷۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 04July 2024

«سادات شاهد»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «سادات شاهد» مجموعه‌ای است به نویسندگی «سید عبدالنبی محمودی اصل» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  

تدوین و ویراستاری این کتاب که به زندگی و وصیت‌نامه تعدادی از شهدای سادات استان پرداخته توسط «مصطفی سوارنژاد» انجام گرفته است. این اثر در 60 صفحه و به قیمت 110 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

دیگر وقت آن گذشته است، می‌جنگیم که جنگ نباشد، می‌جنگیم تا آزادی و عدالت را برپا نمائیم. به امام خمینی و یارانش بگوئید که تا آخرین لحظه زندگی به ایشان وفادارم.

این وظیفه تمام انسان های واقعی است که راه شهیدان تاریخ را ادامه دهند و بر دشمنان اسلام بتازند زیرا این تنها راه بشر با وجدان است. در پایان از خانواده‌ام می‌خواهم، مبلغی که بدهکار هستم و مبلغ آن 1500 تومان است را به طلبکارها بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار