دعوت فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی از آحاد مردم برای حضور در انتخابات

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی از عموم مردم متدین و انقلابی استان جهت حضور پرشور و حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 04July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی از عموم مردم متدین و انقلابی استان جهت حضور پرشور و حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند. / امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  مردم بر اساس آموزه‌های دینی و ضرورت زمانه در تعیین سرنوشت خویش به حق انتخاب و رای دست یافتند که به جز مدت کوتاه در دوران مشروطه در سرزمین ایران هیچگاه سابقه نداشته است.

با تدبیر بی نظیر امام خمینی (ره) بود که از پس استبداد و استثمار، مردم ایران استقلال و آزادی یافتند و از همان ابتدا با رای و انتخاب خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "آری" گفتند.

پس از آن نیز همواره مردم ایران به پیروی از آرمان‌های والای ولی فقیه زمان و شهدا و در جهت پیشرفت نظام اسلامی ایران فرصت انتخابات مختلف را غنیمت شمرده و در جهت تعیین سرنوشت به دست خویش گام برداشتند.

انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ نیز همچون انتخابات دیگر عرصه اعلام و اعلان آرا و نظرات مردم میهن اسلامی بود اکنون در دور دوم این انتخابات ضروری است که مردم گرانقدر، وطن پرست و ولایتمدار ایران اسلامی این بار با حضور حداکثری و پرشور خود به مانند گذشته ضامن اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی، حضور و مشارکت صدرصدی ارتشیان سرافراز استان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی به مانند دوره اول، از عموم مردم بزرگوار ایران خصوصا مردم انقلابی و متدین قزوین جهت حضور حداکثری و  انتحاب شخص اصلح با توجه به بیانات مقام معظم رهبری  دعوت بعمل می‌آورم و از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و در رکاب ولایت فقیه دارند و با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای خدمت را تشییع کردند، تقاضا می‌کنم که حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب شخص اصلح دقت لازم و کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار