مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

حضور پرشکوه مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد

سرهنگ «سلامی» گفت: امروز حضور در انتخابات مجاهدت و فداکاری در راه انقلاب محسوب می‌شود و سال‌ها نظام جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 04July 2024

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، با بیان اینکه حضور در انتخابات یک امتحان و آزمایش بزرگ الهی برای مردم محسوب می‌شود، اظهار داشت: مردم عزیز، فهیم و بابصیرت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها، میدان‌ها و آزمایش‌های بزرگی که تاکنون پیش‌روی انقلاب اسلامی بوده در میدان بودند و در وسط صحنه‌ها حضور داشتند و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع و حراست کردند.

وی افزود: امروز حضور در انتخابات یک تکلیف و وظیفه برای هر ایرانی است، افزود: یکی از ویژگی‌های مردم از اول انقلاب این بود که می‌گفتند مردم همیشه در صحنه و مردم عزیز ما در هر صحنه که نیاز به حضور و مجاهدت بود این مردم حضور فعال، چشمگیر و کم نظیر داشتند و انتظار داریم در صحنه انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری که در کشور وجود دارد یکی از افتخارات مردم این باشد که در تعیین سرنوشت خود به میدان بیایند.

سرهنگ سلامی ادامه داد: امروز هر یک رأی هم در سرنوشت مردم و تعیین سرنوشت چهار ساله کشورمان دخالت و نقش دارد و از این جهت انتظار داریم یک حضور حداکثری و پرمعنا در این دوره از انتخابات را از مردم شاهد باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم عزیز بدانند حضور در انتخابات یک نوع مجاهدت است، گفت: امروز بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی از اینکه مردم در صحنه حضور نداشته باشند و انتخابات کمرنگ برگزار شود خوشحال می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز حضور در انتخابات مجاهدت و فداکاری در راه انقلاب محسوب می‌شود.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه شهدای زیادی برای حفظ انقلاب و نظام تقدیم شده است، تصریح کرد: زحمات زیادی کشیده شده تا این انقلاب باصلابت به اینجا رسیده است و این حضور پرشکوه مردم در انتخابات سال‌ها نظام جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد.

این مسئول اظهار داشت: پشتوانه مردمی نظام اسلامی با حضور باشکوه مردم تضمین می‌شود و این را مردم بدانند و امیدواریم انتخابات ۱۵ تیر دو ثمره داشته باشد که یکی ثمره‌اش انتخاب اصلح باشد که مردم برای کشورشان انجام می‌دهند.

تهیه و تنظیم: حدیثه صالحی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار