نشست بصیرتی جهاد تبیین در زاهدان برگزار شد

با حضور نویسندگان و هنرمندان حوزه دفاع مقدس، نشست بصیرتی جهاد تبیین در موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 04July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با حضور نویسندگان و هنرمندان حوزه دفاع مقدس نشست بصیرتی جهاد تبیین در موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این نشست سردار «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از شرایط ویژه تری برخوردار بوده و مردم بدانند که می خواهند کار بزرگی انجام بدهند.

با حضور نویسندگان و هنرمندان حوزه دفاع مقدس نشست بصیرتی جهاد تبیین در موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان زاهدان برگزار شد

وی افزود: امروز هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

سردار جعفری ادامه داد: مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد.

مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار