سران عشایر آبادان برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردند

سران طوایف ساکن شهرستان‌ آبادان ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عموم مردم را به حضور باشکوه در این دوره از انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۶۷۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 04July 2024

سران عشایر آبادان برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردندبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، سران طوایف ساکن شهرستان‌ آبادان ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عموم مردم را به حضور باشکوه در این دوره از انتخابات دعوت کردند.

مجمع مشایخ و سران عشایر آبادان امروز در بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را برای حضور حداکثری و گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای در دور دوم چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

این سران عشایر شهرستان آبادان حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را عامل مهمی در مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی دانسته و برحضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کردند.

سران عشایر آبادان اعلام کردند: مردم این شهر دین خود را به نظام ادا کرده‌ و در صحنه‌های سیاسی همواره حضوری حماسی داشته‌اند و این بار نیز با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

آنان افزودند: بدون شک همه عشایر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند. فراهم کردن زمینه توسعه اشتغال و کار آفرینی باید در صدر برنامه‌های دولت باشد.

عشایر این شهر بیان کردند: شهرستان آبادان در هشت سال جنگ برای کشور ایستاد و در همه عرصه‌ها امتحان خود را پس داد و بدون شک در انتخابات روز جمعه نیز مردم این شهر در کنار دیگر هموطنان حضوری گسترده خواهند داشت.

شیوخ طوایف آبادان مشارکت مردم به خصوص مرزداران و عشایر منطقه در انتخابات را یک امر ضروری بیان کردند و یادآور شدند: مردم نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت نبوده و همان طور که در انتخابات گذشته در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافته‌اند در این دوره از انتخابات نیز حضوری چشمگیر خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار