سرلشکر موسوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بسیاری از تجهیزات ارتش محصول کار تحقیقاتی است/ برای دفاع از کشور به دیگران وابسته نیستیم

فرمانده کل ارتش گفت: برای دفاع از کشورمان به بیرون از مرز‌ها وابسته نیستیم و هر آنچه را که نیاز داشته باشیم، می‌توانیم خودمان فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۷۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷ - 07July 2024

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تبدیل طرح‌ها و ایده‌های جوانان نخبه به محصول اظهار داشت: بسیاری از تسلیحات، تجهیزات و ادوات مورد استفاده در ارتش، محصول کار تحقیقاتی است؛ البته وقتی به محصول تبدیل می‌شوند به چرخه صنعت رفته و در آنجا به تولید انبوه می‌رسند.

بسیاری از تسلیحات، تجهیزات و ادوات مورد استفاده در ارتش محصول کار تحقیقاتی است/ برای دفاع از خودمان به کشور‌های خارجی وابسته نیستیم

سرلشکر موسوی با بیان اینکه همه تجهیزات بومی ما محصول بخش تحقیقات صنعتی است، افزود: ما برای دفاع از خودمان به کشور‌های دیگر وابسته نیستیم؛ البته تبادل اجناس و کالا بین کشور‌ها موضوع دیگری است.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: اگر بار دیگر شرایطی همچون دوران دفاع مقدس به وجود بیاید و تحت تحریم و محاصره قرار بگیریم، برای دفاع از کشورمان به بیرون از مرز‌ها وابسته نیستیم و هر آنچه را که نیاز داشته باشیم، می‌توانیم خودمان فراهم کنیم.

گفت‌وگو از شهاب شعبانی‌نیا

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها