مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

حضور پرشور در انتخابات تداوم راه شهیدان است

سردار «کوشکی» با بیان اینکه انتخابات محصول خون شهدا است، حضور پرشور در این راه را تداوم راه شهیدان دانست.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ - 04July 2024
حضور پرشور در انتخابات تداوم راه شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با حضور در مسجد جامع شهرستان لپویی، با اشاره به درپیش رو بودن دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دشمنان برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده و در حال کار هستند و این دشمنی ها دیرینه است چراکه همواره انقلاب اسلامی در طول حیات خود با نظام سلطه و استکبار جهانی به دلیل اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) است، درگیر بوده و همواره شاهد درگیری هایی بین مستضعفان برای اثبات قدرت استعمارگران و ظالمان هستیم.
 
سردار کوشکی، عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یک روزی دفاع از انقلاب و ایران اسلامی، حضور و نبرد در سرحدات مقابل دشمنان بود و یک روزی هم در عراق، سوریه و حرمین عصمت و طهارت (ع)، اما امروز وارد عرصه‌ای دیگر از دفاع شدیم.
 
وی تصریح کرد: هدف اصلی آمریکایی ها، درگیر شدن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه غربی‌ها و آمریکایی‌ها باور دارند امام زمان (عج) وجود دارد و خواهد آمد از این رو تمام طراحی‌های حال و آینده آن‌ها بر اساس جلوگیری از اجرای این فرمان الهی است. 
 
سردار کوشکی بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: روزی تجلی صحنه نبرد با دشمن در دفاع مقدس بود، اما امروز خط مقدم مقابله با استکبار، صندوق رای بوده و حضور حداکثری» نخستین عنصر در شکل گیری انتخابات است همچنین پس از مشارکت پرشور در انتخابات، انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم خواهد بود چراکه رئیس جمهور 95 درصد امورات کشور را در دست دارد.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه انتخابات محصول خون شهدا است، اظهار کرد: شهیدان پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی را برافراشته کردند و ما باید ادامه دهنده راه آن ها با حضور پرشور در انتخابات باشیم و اگر شهیدان برای حفظ کشور فداکاری نمی کردند، چیزی از ایران عزیزمان باقی نمی ماند بنابراین دفاع از سرمایه های کشور واجب است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطرانشان کرد: مشارکت در انتخابات رای به جمهوری اسلامی بوده و به هر کدام یک از کاندیدا ها که رای می دهیم، آری به نظام جمهوری اسلامی است و رهبر معظم انقلاب می فرمایند اگر کسی تصور کند که این عده ای که رای ندادند به خاطر این بود که با نظام مخالف بودند، سخت در اشتباه است.
 
این استاد دانشگاه بر مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: در گام نخست، رای دادن به هر دو کاندیدای ریاست جمهوری عمل به فرمان ولی خدا بوده و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اولاتر از انتخاب اصلح، حضور حداکثری است.
 
سردار کوشکی از همه آحاد مردم خواست که با جهاد تبیین، در راستای دعوت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حرکت کنند چراکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در کنار سایر محاسن، موجب افزایش قدرت نظام اسلامی کشورمان در عرصه بین الملل خواهد بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، چگونگی دعوت مردم به انتخابات را مورد تشریح قرار داد و گفت: باید مطلبی درست از گذشته عملکردی، حال و آینده کاندیدا‌های حاضر در دور دوم ریاست جمهوری ارائه داد تا مردم خود اصلح را انتخاب کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ویژگی‌های کاندیدا‌های اصلح را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: دارا بودن سلامت اخلاقی، مدیریت جهادی، سلامت اعتقادی، تخصص، ثبات رفتاری، دفاع از مردم و ولایت فقیه، نداشتن سوءپیشینه عملکردی و کارآمدی از ویژگی‌های یک کاندید اصلح است بنابراین باید با تحلیل درست کاندیدا ها، فردی را که در مسیر انقلاب اسلامی و مردم قرار دارد انتخاب کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها