مراسم تجلیل از فعالان سوژه یابی دفاع مقدس لشکر ۱۶ زرهی برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان پروژه سوژه یابی دفاع مقدس لشکر ۱۶ زرهی با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان ارشد و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر ۱۶ زرهی در تالار طاووس برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 04July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل از فعالان پروژه سوژه یابی دفاع مقدس لشکر ۱۶ زرهی با حضور سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی، حجت الاسلام «رمضان آقاسیان» رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و جمعی از مسئولین و فرماندهان ارشد و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر ۱۶ زرهی در تالار طاووس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: برای موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین نیاز به سوژه یابی‌ها تاثیرگذار است این گروه سوژه یاب با مدیریت امیر سرتیب دوم محمد رضایی فرمانده اسبق لشکر ۱۶ زرهی و سایر رزمندگان و پیشکسوتان این یگان توانستند نقش لشکر ۱۶ زرهی را در دوران دفاع مقدس با سوژه یابی دفاع مقدس به خوبی انعکاس دهند تا در موزه دفاع مقدس به صورت هنر‌های تجسمی، سینمایی و ... مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: سوژه یابی دفاع مقدس و در نهایت تبدیل آن به یک هنر قابل ارائه از اهمیت به سزایی برخوردار است چرا که مردم و خصوصاً نسل جوان به آسانی با آرمان‌ها و فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی‌های بی بدیل رزمندگان این دوران آشنا می‌شوند.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: لشکر ۱۶ زرهی قزوین نقش تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس در دفاع از خاک میهن داشته است و این لشکر با اهدای ۳۰۰۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.

در پایان این مراسم از فعالا سوژه یابی لشکر ۱۶ زرهی با ارائه لوح سپاس تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها