مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

جوانان با تحلیل و تبیین مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: جوانان با تحلیل و تبیین می‌توانند دوستان، آشنایان و خانواده‌های خود را جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب شخص اصلح دعوت کنند.
کد خبر: ۶۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 04July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز (پنجشنبه) جلسه تبیینی و بصیرتی سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با پرسنل وظیفه این اداره و با موضوع انتحابات ریاست جمهوری برگزار شد.

سرهنگ امیری مقدم در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم اقتدار بین المللی را به دنبال خواهد شد و هم پشتوانه لازم برای پیشبرد برنامه‌های رئیس جمهور منتخب خواهد شد.

وی افزود: در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب فرد اصلح نیز بسیار با اهمیت است چرا که با شناخت کامل از شرایط داخلی و بین المللی و همچنین با داشتن برنامه‌های علمی می‌تواند مسیر رشد و پیشرفت کشور را هموار سازد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: آینده کشور به شما جوانان تعلق دارد لذا باید نه تنها در سرنوشت خود از طریق صندوق رای سهیم باشید بلکه دیگران را نیز جهت حضور در انتحابات دعوت کنید.

وی ادامه داد: شما با تحلیل و تبیین می‌توانید دوستان، آشنایان و خانواده‌های خود را جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب شخص اصلح دعوت کنید و آینده خود و کشور را تضمین کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار