دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم جهت حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات

حجت الاسلام لقمانپور در پیامی، آحاد مردم و علاقمندان سیره شهدا را به حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 04July 2024

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم جهت حضور حداکثری در مرحله دوم انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پیامی از عموم ارادتمندان به شهدا خواست با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حلقه اتصال راه و مسیر شهیدان باشند.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

خط سرخ شهادت، مسیر نورانی و حماسی است که به جامعه حیات و حرکت می‌دهد و موجب عزت اسلام و مسلمین و سرافرازی در برابر ظالمان است.

مصداق بارز حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران، با تقدیم هزاران شهید در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خورد و با دوران هشت سال دفاع مقدس استمرار یافت و امروز به سبب همین خون‌های مطهر شهیدان، پرچم افتخار و سربلندی در جای جای جبهه مقاومت برافراشته شده و کشور‌های جهان رنگ و بوی مقاومت گرفته اند.

حفظ این اقتدار و عزت، بی شک منوط به حضور گسترده مردم در صحنه‌های حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمود‌های ولایت است که انقلاب را در برابر انواع آسیب‌ها و تهدیدات بیمه می‌کند.

حضور در پای صندوق‌های رای دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری یکی از همان عرصه‌های نقش آفرینی آحاد ملت در نظام مردمسالاری دینی است و لذا، چنانچه این حضور پرشور و حداکثری باشد، حلقه اتصال محکمی بین سلسله طلایی فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و در واقع تکمیل کننده این زنجیره شکوهمند خواهد بود.

لذا از عموم ارادتمندان به فرهنگ ایثار و شهادت که دغدغه استمرار پیام خون شهدا را دارند، درخواست می‌شود هم خود حضوری توام با انتخاب اصلح پیدا کنند و هم دیگران را به این امر مهم تشویق و ترغیب نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار