رئیس قوه قضائیه:

امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس‌جمهور است

محسنی اژه‌ای گفت: امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس‌جمهور است. اگر چنانچه رئیس‌جمهور با آرای بالاتری انتخاب شود، می‌تواند برنامه‌های خود را بهتر و سریع‌تر محقق کند.
کد خبر: ۶۷۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضائیه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس‌جمهور برای مدت چهار سال است. اگر چنانچه رئیس‌جمهور با آرای بالاتری انتخاب شود از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار است و به‌عنوان مقام اجرایی کشور می‌تواند برنامه‌ها و اهداف خود را بهتر و سریع‌تر محقق کند.

امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس‌جمهور است

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: اگر با دید ملی، دینی و سیاسی به این قضیه نگاه کنیم و نسبت به سرنوشت و پیشرفت کشور نظر داریم، باید به‌صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای دهیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های خطیر منصب ریاست‌جمهوری، گفت: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی است و اگر امروز کسانی نسبت به جنبه‌های فرصتی و تهدیدی فضای مجازی نقطه‌نظر دارند، رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی می‌تواند منشأ اثر باشد.

وی افزود: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز می‌باشد از همین رو اگر کسانی نسبت به مسائل فرهنگی کشور نقطه نظراتی دارند و در صدد اصلاح و اعتلای آن هستند اینجا نیز رئیس‌جمهور می‌تواند مؤثر و نافع باشد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز می‌باشد، از همین‌رو اگر مردم نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقتصادی کشور دغدغه‌مند هستند، ضروری است مشارکتی گسترده به هم رسانند؛ بدون تردید برای رفع مشکلات کشور در حوزه اقتصادی با توجه به محدودیت‌هایی که با آن‌ها مواجه هستیم، رئیس‌جمهور می‌تواند منشأ اثر باشد.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی نیز می‌باشد، رئیس‌جمهور می‌تواند در اجرای همه مفاد و اصول قانون اساسی از جمله فصل مربوط به حقوق مردم، اقدامات موثری را ترتیب دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم با حضور پرشور خود در انتخابات امروز، در جهت رفع مشکلات و اعتلای کشور نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار