استاندار سمنان:

در استان سمنان بستر برای انتخاباتی باعزت و در امنیت کامل فراهم است

«هاشمی» گفت: در استان سمنان بستر برای انتخاباتی باعزت و در امنیت کامل فراهم است و امید می رود مشارکت پرشوری در این دوره از انتخابات به نام مردم استان رقم بخورد.
کد خبر: ۶۷۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 05July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز جمعه در ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور و طبق هماهنگی‌ها در ساعت هشت صبح در تمام شعب آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: ۶۹۱ شعبه اخذ رای استان سمنان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت هشت صبح کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم استان سمنان در دقایق ابتدایی رای خود را به صندوق انداختند، افزود: مردم استان با تاسی از رهبر معظم انقلاب، در دقایق ابتدایی در انتخابات شرکت کردند.

هاشمی تاکید کرد: در استان سمنان بستر برای انتخاباتی باعزت و در امنیت کامل فراهم است و امید می رود مشارکت پرشوری در این دوره از انتخابات به نام مردم استان رقم بخورد.

وی یادآور شد: از کل شعبه های انتخابات در استان سمنان ۵۲۳ شعبه ثابت، ۱۶۸ شعبه سیار، ۲۱۵ در روستاها و بقیه شعبه ها در نقاط شهری برپا شده است تا زمینه حضور حداکثری برای مردم فراهم باشد.

استاندار سمنان با اشاره به وحدت و انسجام در بین برگزارکنندگان انتخابات دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: با حضور مردم در این دوره نیز امید است که انتخاباتی پرشور در استان سمنان رقم بخورد.

هاشمی همچنین پس از انداختن رای خود در صندوق در شعبه مهدیه اعظم این شهر، با گرامیداشت یاد شهدای خدمت قدردانی از مشارکت ارزشمند مردم سمنان در دور نخست انتخابات، گفت: مشارکت در انتخابات نشان از ولایت‌مداری شهروندان استان است و امروز هم یکبار دیگر بر افتخارات سمنان می‌افزایند.

وی یادآور شد: رای گیری در تمامی شعب استان سمنان به موقع و همزمان با سراسر کشور آغاز شد و چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و تاکنون برگزاری فرایندها در مراحل مختلف موفقیت‌آمیز بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی تعدادی شعبه سیار، بیان کرد: سمنان در مسیر زائران حرم رضوی قرار دارد و در مجتمع‌های بین‌راهی برای زائران عبوری امام رضا(ع) با توجه به آغاز موج سفرهای هموطنان تدارک‌دیده‌شده است تا شرایط برای رای دادن شهروندان در شرایط مختلف فراهم باشد.

استاندار سمنان افزود: از مردم می خواهیم در ساعت‌های اولیه برای رای دادن پای صندوق رای حاضر شوند و این کار را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار