استاندار لرستان تاکید کرد؛

برگزاری سلامت‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات در لرستان

شفقت گفت: به‌عنوان مجری انتخابات و نماینده دولت این اطمینان را به مردم استان می‌دهم که با سلامت‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات را داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ - 05July 2024

برگزاری سلامت‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات در لرستانبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با حضور در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حماسه‌ای که مردم در روز جمعه هفته گذشته آفریدند، اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری امروز بیشتر از هفته گذشته است.

وی افزود: باتوجه‌به تأکیدات امروز مقام معظم رهبری امیدواریم که مردم شریف، باوفا، باغیرت، شجاع و دلیر استان لرستان یک‌بار دیگر وفاداری، عزت، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را بار دیگر نشان بدهند.

شفقت با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر مجری، ناظر، بازرس، نیروی امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در استان بر عهده دارند، گفت: از رسانه‌های استان که اطلاع‌رسانی خوبی در حوزه انتخابات دارند و این هیجان و حضور مردم را اطلاع‌رسانی می‌کنند، تقدیر می‌کنم.

استاندار لرستان با بیان اینکه از مردم عزیز استان دعوت می‌کنم که هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند، تصریح کرد: به‌عنوان مجری انتخابات و نماینده دولت این اطمینان را به مردم استان می‌دهم که با سلامت‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار