مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی:

۱۶ هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی نظارت دارند

سرویها گفت: ۸۰ هزار نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که هم اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر از این تعداد اعضای هیات نظارت و بقیه اعضای هیات اجرایی و بازرسی هستند.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 05July 2024

۱۶ هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی نظارت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «کمال سرویها» مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی امروز (جمعه) در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: همه ملزومات انتخاباتی از تهران دریافت و به شهرستان‌ها ارسال شده است و کمترین مشکلی احساس نمی‌شود و امروز با آمادگی کامل و تعامل حداکثری با هیات‌های اجرایی کار پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: سعی شده با افزایش برخی شعب در مناطق پرجمعیت مانند حرم مطهر از ازدحام مردم برای رای دادن و ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری شود از این رو مردم فرصت را مغتنم بشمارند و از این فرصت تا قبل از ظهر استفاده‌ کنند و رای دادن خود را به انتهای شب موکول نکنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: گاهی افرادی که تجربه کافی انتخاباتی ندارند مطالب و شایعاتی را منتشر می‌کنند لذا درخواست می‌شود مطالب ابتدا با هیات‌های نظارت و اجرایی مطرح شود تا مستندات را ارائه کنیم.

سرویها افزود: ماه محرم را در پیش داریم و فردا یکی از نامزدها پیروز خواهد شد، مراسم پیروزی باید متناسب با محرم و در شان مردم باشد و نتایج انتخابات هرچه بود حامیان و ستادهای نامزدهای انتخابات بپذیرند و استقبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار