فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

مردم ایران همواره پیش از مسئولان در صحنه‌های حساس حضور داشته اند

امیر «محمدشفیعی» گفت: در هر زمانی که نیاز به حضور مردم بوده است آنان پیش از مسئولان و نظامیان در صحنه های حساس کشور حاضر بوده اند.
کد خبر: ۶۷۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 05July 2024

امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با حضور در مسجد النبی (ص) قزوین پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: مردم ایران با حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که از هر دسته و حزبی که باشند یک حرف می‌زنند و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات هم خواسته و توصیه مقام معظم رهبری است و هم یک وظیفه دینی و ملی و قطعاً امروز مردم به مانند مرحله اول پای کار خواهند بود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان عنوان داشت: همیشه و در هر زمانی که نیاز به حضور مردم بوده است آنان پیش از مسئولان و نظامیان در صحنه های حساس کشور بوده اند و جواب و خواسته دشمنان که عدم مشارکت در انتخابات بوده است را داده اند.

وی با بیان این که برنده واقعی انتخابات مردم هستند گفت: حضور پرشور مردم مسئولیت رئیس جمهور منتخب را سنگین‌تر خواهد کرد و باعث می‌شود که رییس جمهور آینده با جدیت به دنبال تحقق وعده‌های خویش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار