رئیس ستاد انتخابات مازندران:

مازندران رتبه نخست کشور در اخذ رأی را به خود اختصاص داد

«عزیز زاده گرجی» گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح شروع و تا این لحظه رتبه نخست کشور در اخذ رأی به مازندران اختصاص دارد. ‎
کد خبر: ۶۷۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 05July 2024

مازندران رتبه نخست کشور در اخذ رأی را به خود اختصاص دادبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» رئیس ستاد انتخابات مازندران امروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۹ حوزه و ۲۲ شهرستان اخذ رای در استان از ساعت ۸ صبح امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تعداد واجدین شرایط رأی استان را دو میلیون و ۴۸۸ هزار نفر و ۸۷۸ نفر اعلام کرد و افزود: متولدین پیش از تیر ۱۳۸۵ می‌توانند با شناسنامه یا کارت ملی در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، خاطرنشان کرد: شناسنامه‌های قدیمی در صورت تماس مسئولان با ثبت احوال و تایید کد ملی افراد به‌عنوان مدرک هویتی قابل‌ استناد هستند.

عزیززاده گرجی با اشاره به آمادگی کامل تمامی شعب استان برای اخذ رأی، اظهار داشت: ۵۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در نظارت، تأمین امنیت و اجرا با ستاد همکاری می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه عوامل اجرایی جهت تجهیز و آماده‌سازی از ساعت ۶ صبح در شعب حضور پیدا کردند، تصریح کرد: دور دوم انتخابات راس ساعت ۸ صبح شروع و تا این لحظه رتبه نخست کشور در اخذ رأی به مازندران اختصاص دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار