کارگران خاش آماده مشارکت در انتخابات ۱۵ تیرماه هستند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاش گفت: جامعه کارگری این شهرستان به مانند دوره‌های گذشته از انتخابات و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی دارند، در انتخابات ۱۵ تیرماه شرکت کنند.
کد خبر: ۶۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ - 05July 2024

کارگران خاش آماده مشارکت در انتخابات ۱۵ تیرماه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «هوشنگ ریگی» رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاش گفت: جامعه کارگری این شهرستان به مانند دوره‌های گذشته از انتخابات و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی دارند، در انتخابات ۱۵ تیرماه شرکت کنند.

ریگی افزود: کارگران شهرستان خاش در هشتم تیرماه پای صندوق های اخذ رأی آمدند و ان شاءالله در جمعه ۱۵ تیرماه نیز برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام « حسن شیبک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: انتخابات عرصه ای بسیار مهم برای نمایش وحدت و همدلی در جامعه است و بسیار خوشحالیم و خداوند را شاکریم که جامعه کارگری ما همگام و همسو با نظام اسلامی در صحنه های ملی حضوری پرشور و حداکثری دارند.

حجت الاسلام شیبک افزود: در انتخابات ۱۵ تیرماه باید مشارکت گسترده تر و با حضور فعال اقشار مختلف مردم باشد تا رییس‌ جمهوری مردمی و قوی و دارای پشتوانه انتخاب و در سطوح جهانی از حقوق ملت بزرگ ایران دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار