تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در خاش

به مناسبت سالروز آزادسازی مهران و با حضور فرمانده تیپ۲۸۸ مستقل زرهی ومدیر کانون بازنشستگان ارتش در شهرستان خاش از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان خاش تجلیل شد.
کد خبر: ۶۷۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 05July 2024

تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت سالروز آزادسازی مهران و با حضور فرمانده تیپ۲۸۸ مستقل زرهی ومدیر کانون بازنشستگان ارتش در شهرستان خاش از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان خاش تجلیل شد.

سرهنگ «حسینعلی نظری مقدم» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی خاش در این دیدار ها بیان کرد: تجلیل و تکریم از مجاهدت‌ها و مجاهدان راه خدا موجب احیا و استمرار حرکت جهادی، انقلابی و بسیجی خواهد شد.

سرهنگ نظری مقدم با بیان اینکه دفاع مقدس، دستاوردهای فراوان معنوی برای کشور و نظام داشته است گفت: دفاع مقدس فقط یک دفاع جانانه از کیان نظام و کشور نبود، بلکه امروز به فرهنگ دفاع مقدس تبدیل شده و این فرهنگ جنبه بین‌المللی پیدا کرده و شاهد جوانه‌های ایثار و مقاومت در عراق، سوریه و یمن و لبنان هستیم؛ در واقع دفاع مقدس ملت ایران نشان داد که نباید از دشمن مستکبر ترسید.

در انتهای این دیدار ها از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سرهنگ بازنشسته گل محمد تیره عیدوزهی و سرهنگ بازنشسته حکیم یاراحمدزهی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار