فرمانده پدافند هوایی شمال مستقر در مازندران خبر داد؛

آمادگی پدافند هوایی مازندران برای برگزاری انتخابات باشکوه

سرهنگ «مهدی نژاد» گفت: تمام تمهیدات و آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در منطقه پدافند هوایی مازندران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۷۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 05July 2024

آمادگی پدافند هوایی مازندران برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، با توجه به آمادگی کامل پدافند هوایی مازندران برای برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شمال مستقر در مازندران، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده آنان با حضور گسترده، پرشور و کم‌نظیر خود در شعبه اخذ رأی در کوی سازمانی پدافند هوایی مازندران، رأی خود را به صندوق انداختند.

سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شمال مستقر در مازندران، در جمع خبرنگارات اظهار داشت: تمام تمهیدات و آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در منطقه پدافند هوایی مازندران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقرار یک دستگاه احراز هویت در این منطقه، افزود: همزمان با مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد یک صندوق اخذ رأی در منطقه پدافند هوایی مازندران مستقر شده است.

فرمانده پدافند هوایی مازندران تصریح کرد: این صندوق در کوی سازمانی پدافند هوایی مازندران برای کارکنان پایور، وظیفه و خانواده آنان مستقر شده است.

سرهنگ مهدی نژاد گفت: انتخابات یک آزمون است و کارکنان بزرگ ارتش در کنار ملت شریف ایران این همت را دارند که از این آزمون سرافراز خارج شوند. سرافرازی یعنی حضور حداکثری و باشکوه و در نهایت علی بصیره و علی یقین یعنی انتخاب اصلح و این سرافرازی است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد و ملت شریف ایران با شرکت در انتخابات قطعا بر همه دشمنان خود فائق خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار