انتخاب فرد اصلح موجب امیدواری مردم در حل مشکلات می شود

آیت الله نورمفیدی گفت: مرحله دوم انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم باید حضور گسترده ای برای انتخاب اصلح داشته باشند، چرا که انتخاب فرد اصلح موجب امیدواری مردم در حل مشکلات کشور می شود.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ - 05July 2024

انتخاب اصلح موجب امیدواری مردم در حل مشکلات می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان ظهر امروز جمعه ۱۵ تیر در خطبه های نماز عبادی سیاسی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم باید حضور گسترده ای برای انتخاب اصلح داشته باشند، چرا که انتخاب فرد اصلح موجب امیدواری مردم در حل مشکلات کشور می شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به شرایط ویژه و سخت کشور، افزود: نباید شرایط کشور و مشکلات را نادیده بگیریم، حل این مشکلات نیاز به دولتی توانمند است تا بتواند در برابر این مشکلات بایستد و حل کند.

وی، توانمند بودن و ریشه ای نگاه کردن به مسائل و مشکلات را از ویژگی های رئیس جمهور اصلح بیان کرد و گفت: رئیس جمهور اصلح باید به مشکلات اساسی نگاه کند، برای آن فکر کند و راه حل پیدا کند.

آیت الله نورمفیدی تاکید داشت: رئیس جمهور باید توانمند باشد و مشکلات را اساسی ببیند، شجاع باشد و در برابر مشکلات بایستد.

وی اظهارامیدواری کرد: انتخاب اصلح موجب امیدواری مردم در حل مشکلات شود و مشکلات کشور حل شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به آغاز محرم از روز یکشنبه، گفت: بیش از ۱۳۸۰ سال از حادثه عاشورا گذشته است و امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است.

وی افزود: اسلام مجموعه ای از عقاید، توحید، معاد، نبوت، عدل و امامت است و همه ما خودمان را موحد و معتقد به معاد و قیامت می دانیم اما در مقام عمل و در میدان زندگی آنجا چقدر موحد هستیم و به مرگ اعتقاد داریم.

آیت الله نورمفیدی گفت: امام حسین(ع) در سخت ترین شرایط که از هر جهت روی امام حسین (ع) فشار بود، با همه سختی ها به میدان آمد و در سخت ترین شرایط ایستاد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) خدا را تکیه گاه خودش قرار داد، افزود: اگر ائمه دیگر هم جای سیدالشهدا (ع) بودند همین کار را انجام می دادند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: در ایام عاشورا، نوحه خوانان در دسته های سینه زنی اهداف و منطق سیدالشهدا را برای مردم بیان کنند و مردم گوش دهند و از امام حسین(ع) درس بگیرند.

وی با اشاره به ۲۱ تیر، سالروز کشف حجاب در مسجد گوهرشاد، گفت: در آن روز عده زیادی در خانه خدا و در کنار حرم امام رضا (ع) برای دفاع از نوامیس و برای دفاع از حجاب به شهادت رسیدند.

آیت الله نورمفیدی افزود: در مسئله حجاب، انگلیس ها به دنبال آن بودند که شرق و به خصوص ایران را تحت نفوذ استعمار خودشان قرار دهند و با کشف حجاب این مانع را از سر راه خود بردارند و میدان برای شهوت رانی آنها باز شود.

وی گفت: مسئله حجاب از ضروریات دین و اسلام ماست و همه خواهران و مسلمانان و اهل قرآن بدانند، ریشه همه بی حجابی انگلیس است و همه دختران ما توجه کنند تا در دامی که ریشه استعماری دارد نیفتند.

انتهای یام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار