استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه‌ساز موفقیت کشور در عرصه‌های بین‌المللی

«قناعت» گفت: انتخابات موجب قوام، انسجام و وحدت بیشتر در کشور می‌شود به نحوی که امنیت‌آور و قدرت چانه‌زنی ما را در جوامع بین‌المللی افزایش می‌دهد و هرچه حضور پای صندوق رأی بالا باشد در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی موفقیت بیشتری خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 05July 2024

حضور پرشور مردم پای صندوق رأی زمینه‌ساز موفقیت کشور در عرصه‌های بین‌المللیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) بعد از انداختن رأی خود به صندوق شعبه ثابت شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز تمام کننده است و از بین دو نامزد یک نفر رئیس‌جمهور می‌شود لذا نامزدها و هواداران باید همراهی و از قانون تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم به خصوص خراسان جنوبی‌ها که شعور سیاسی بالایی دارد زمان اعلام نتایج انتخابات از مراجع اصلی، همگی به قانون تمکین کنند، افزود: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: از مسئولان ستادها و هواداران دو نامزد انتخاباتی هم تشکر می‌کنم که در هفته‌های اخیر به ویژه دور دوم انتخابات پای کار بودند و تنور انتخابات گرم و باعث شد داغ بماند که در افزایش مشارکت تأثیرگذار است.

قناعت تبیین کرد: هفته قبل (جمعه هشتم تیر) خراسان جنوبی از لحاظ درصد مشارکت رتبه اول کشور را کسب کرد که جای قدردانی دارد و امروز هم صف‌های مردم نشان می‌دهد دوباره هم رتبه اول را کسب خواهیم کرد و درصد بالای مشارکت در انتخابات، امنیت را رقم می‌زند که به حضور مردم پای صندوق‌های رأی بستگی دارد.

وی گفت: انتخابات میدان بسیار مهمی برای کشور و مردم است، هرچه درصد مشارکت در انتخابات بالا باشد خناثان به ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس در خصومت و دشمنی با ملت ایران دلسرد و ناامید خواهند شد و قطعا خصومت‌ها و دشمنی آن‌ها کمتر می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی درصد مشارکت مردم در انتخابات را در عرصه‌های داخلی هم تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات موجب قوام، انسجام و وحدت بیشتر در کشور می‌شود به نحوی که امنیت‌آور و قدرت چانه‌زنی ما را در جوامع بین‌المللی افزایش می‌دهد و هرچه حضور پای صندوق رأی بالا باشد در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار