امام جمعه موقت ساری:

انتخابات در ایران سرآمد همه انتخابات در دیگر کشور‌ها است

حجت الاسلام «شفیعی» گفت: انتخابات در ایران سرآمد همه انتخابات در دیگر کشور‌ها است و این از داده‌های انقلاب و یادگارهای امام (ره) است.
کد خبر: ۶۷۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 05July 2024

انتخابات در ایران سرآمد همه انتخابات در دیگر کشور‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین شفیعی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با توصیه و تأکید به تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: در آستانه محرم الحرام هستیم و حوادث فراوانی در روزهای گذشته و آینده داریم که اولین واقعه در هفته گذشته رقم خورد و شاهد برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور عزیزمان و همراهان ارجمندشان در سراسر کشور بویژه تهران و مرکز استان مازندران و مناطق محتلف بودیم و از همگان تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: مردم مازندران بیش از دیگران در این مصیبت سوختند چون آخرین سفر آیت الله شهید رئیسی به این استان بوده است و مردم در استقبال از رئیس جمهور و مراسمات سفر استانی و آئین بدرقه و تشییع سنگ تمام گذاشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سفر دوم دولت شهید رئیسی مصوباتی متعدد و گره گشا برای استان مازندران تهیه شد، ادامه داد: نباید این مصوبات با شهادت خادم جمهور فراموش شود و بودجه لازم تدارک دیده نشود؛ مردم انتظار دارند که بودجه‌های مورد نیاز برای تحقق و اجرای مصوبات تخصیص داده شود و امیدواریم قدمهای بلندی برداشته شود و شاهد جهش در این زمینه باشیم.

امام جمعه موقت ساری از مسئولان استان مازندران خواست تا اجرای مصوبات را مطالبه کنند و ادامه داد: مردم ایران و مازندران بزرگوار هستند و خادمی آنان افتخار و مدال گران‌سنگی است.

حجت الاسلام شفیعی با اظهار اینکه مشکلات استان مازندران کمتر از دیگر استان‌ها نیست، اضافه کرد: مردم مازندران به دولتمردان خوشبین هستند و امیدواریم در انتخابات نیز فرد منتخب اصلح باشد و بتواند مصوبات سفر دولت را عملیاتی کند.

امام جمعه موقت ساری تداوم جنگ خانمان‌سوز رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیانشان علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرد و اذعان داشت: 40 هزار مرد و زن بیگناه به شهادت رسیدند و خسارتهای فراوانی با حمایت آمریکای جنایتکار رخ داد و متأسفانه برخی کشور‌های مسلمان عربی هم در این جنایتها سهیم هستند و این مسئله دل ما مسلمانان را به درد آورده است و انتظار داریم رئیس جمهور منتحب دستش در دست آمریکایی‌ها و صهیونیستها قرار نگیرد و دستش در دست مردم مظلوم فلسطین باشد.

وی با اشاره به برپایی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: یکی از گل‌های روئیده در دل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گل انتخابات است و انتخابات در ایران سرآمد همه انتخابات در دیگر کشور‌ها است و این از داده‌های انقلاب و یادگارهای امام (ره) است.

امام جمعه موقت ساری مساله حضور مردم در صحنه را یکی از زیبایی‌های انتخابات برشمرد و افزود: مشارکت مردم در دوره اول انتخابات خوب بود، اما به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دلیل عدم حضور برخی از مردم نیز توسط کارشناسان بررسی شود.

وی کارکرد غلط مسئولان اجرایی در دوره‌های قبل را از جمله دلایل عدم مشارکت برخی مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: برخی از مجریان که در گذشته بد عمل کردند امروز باید اعتراف کنند، زیرا عملکرد بد آنان سبب دوری مردم شده است و آنان نجومی بگیران را تأیید کرده بودند.

امام جمعه موقت ساری گفت: انتخابات با همه زیبایی‌هایش دارای نازیبایی‌های فراوانی نیز بوده است و در مناظرات شاهد بودیم که خدمات دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب زیر سوال رفت و این مساله خیانت به خون شهیدان است.

وی همچنین در ادامه، خود طلبکار جلوه دادن را از دیگر نازیبایی‌ها برشمرد و گفت: اهانت به سیدالشهدای مقاومت از نازیبایی‌ها بوده است.

حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: ملت ایران در قفس نیست و عزتی که امروز داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید گره گشایی از مشکلات را در گرو غرب بدانیم و رئیس جمهور منتخب مانند شهید رئیسی برای مردم کار کند.

وی برکات محرم را گران سنگ دانست و خواستار برپایی باشکوه مجالس عزاداری در این ماه شد و بیان کرد: عزاداری‌ها با بعد عاطفی، معرفتی، عملی و رفتاری همراه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار