مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برابر است با اقتدار بیشتر ایران اسلامی

سرهنگ «رشیدی» گفت: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای پر شور‌تر باشد، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 05July 2024

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برابر است با اقتدار بیشتر ایران اسلامی

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: انتخابات یک میدان امتحان است و تمام شرکت کنندگان در این انتخابات پیروز این امتحان هستند.

وی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، افزود: با توجه به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، همه دست اندر کاران تمام همت خود را به کار گرفتند که در اسرع وقت و بدن هیچ مشکلی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای رقابتی سالم برگزار شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اهمیت رای و نظر مردم در اداره کشور، گفت: در گذشته سلسله‌های پادشاهی به صورت موروثی بود و مردم نقشی در انتخاب حاکمان خود نداشتند ولی حالا به شکرانه انقلاب اسلامی ایران، از طریق انتخابات و با نظر مردم رئیس جمهور انتخاب می‌شود.

رشیدی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای پر شور‌تر باشد، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به تبلغات دشمن جهت کمرنگ کردن شور انتخاباتی در ایران، افزود: دشمنان قسم خورده این ملت تحمل سربلندی ملت ایران را در مجامع بین المللی ندارند و از هیچ کوششی جهت به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به موفقیت‌های علمی، آموزشی، ورزشی، اقتصادی، عمرانی و... جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه اخیر گریزی زد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، گامی است موثر در سرعت بخشیدن به حرکت رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار