استاندار کردستان:

تا آخر سال ۹۴ مشکل زمین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس حل‌وفصل گردد

استاندار کردستان به همراه اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان از زمین های اهدایی جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس (باغ موزه ) کردستان در روز دوشنبه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 26January 2016

تا آخر سال ۹۴ مشکل زمین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس حل‌وفصل گردد

به گزارش دفاع پرس از سنندج؛ استاندار کردستان به همراه اعضای شورای هماهنگی  حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان  از زمینهای اهدایی جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس (باغموزه) کردستان در روز دوشنبه مورخه ۹۴/۱۱/۵ بازدید کردند.

در این بازدید مهندس زاهدی – استاندار کردستان به همراه مهندس قادری- معاون عمرانی استانداری کردستان، مدیران کل ادارات مسکن و شهر سازی، منابع طبیعی، فرماندار، شهردار سنندج و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان از زمینهای پیشبینیشده اهدایی جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس (باغموزه) کردستان بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، استاندار کردستان بر لزوم و اهمیت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس کردستان تأکید کرد و گفت: اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان بایستی عزم جدی و راسخ و اولویت اصلی خود را در تلاش  و اهتمام ویژه جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس به کار گیرند تا انشاء الله یک مرکز فرهنگی درشان و مقام استان کردستان بنا گردد.

زاهدی در ادامه دستورات ویژه و اکیدی را مبنی بر احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس به اعضاء حاضر ابلاغ کرد و بیان داشت: بایستی تا آخر سال ۹۴ مشکل اهدای زمین ازلحاظ مالکیت پیگیری و حلوفصل گردد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار