فرماندار اهواز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

باید به فرزندانمان بیاموزیم که سرنوشت‌شان را به دست دیگران نسپارند

موالی زاده گفت: فرایند رای گیری به خوبی در حال اجرا است و از لحاظ نظم و مسائل امنیتی و انتظامی در روال عادی و معمولی هستیم و تاکنون مشکل و یا موضوع خاصی در مرکز استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ - 05July 2024
باید به فرزندانمان بیاموزیم که سرنوشت‌شان را به دیگران نسپارند«سید احمد موالی‌زاده» فرماندار اهواز امروز با حضور در حسینیه ثارالله و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعپرس در خوزستان به تشریح وضعیت انتخابات در مرکز استان پرداخت و اظهار داشت: با تلاش عوامل و دست‌اندرکاران زحمتکش، شاهد برگزاری امن و باشکوه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
 
وی افزود: فرایند رای گیری به خوبی در حال اجرا است و از لحاظ نظم و مسائل امنیتی و انتظامی در روال عادی و معمولی هستیم و تاکنون مشکل و یا موضوع خاصی در مرکز استان گزارش نشده است.
 
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز که با فرزندان خود پای صندوق رای حاضر شده بود، گفت: انتخابات یک رویداد مهم سیاسی است و ما باید به فرزندان‌مان بیاموزیم که در این رویدادهای مهم و سرنوشت ساز سیاسی کشورشان مشارکت کنند و سرنوشت شان را به دیگران نسپارند.
 
موالی زاده ادامه داد: ۶۰۷ شعبه اخذ رای در مرکز استان فعال‌اند که از این تعداد ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی است. با توجه به گرمای هوا پیش بینی می‌شود که ساعات رای گیری را تمدید کنیم چون اهوازی‌ها معمولا ساعات پایانی روز به صندوق‌ها مراجعه می‌کنند.
 
وی در پایان گفت: از مجموع ۶۰۷ شعبه اخذ رای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز، ۵۷۱ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه بخش غیزانیه و ۱۶ شعبه نیز در بخش اسماعیلیه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار