دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

شکوه حضور مردم خراسان جنوبی در میدان حماسه + فیلم

امروز ملت ایران دست در دست هم آمده اند تا میهن خود را آباد و حماسه پرتکرار حضور را در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری تکمیل کنند و با راهی نمودن آرای خود در صندوق‌های رأی مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند و به جهانیان ثابت کنند که با وجود پشت سرگذاشتن چهل و شش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان درخت پرثمر انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ - 05July 2024

شکوه حضور  مردم خراسان جنوبی در میدان حماسه + فیلمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است، در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی می‌کوبند، این حضور نمادی از امید و اعتماد به آینده‌ای درخشان برای کشور است که توسط رئیس قوه مجریه با همراهی سایر قوا رقم خواهد خورد.

انتخاب اصلح برای حل مشکلات مردم و جوانان ، توجه به آینده کشور، عمل به وعده‌هایی که در دوران نامزدی ریاست جمهوری داده شده، حل مشکلات اقتصادی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب ، اقتدارآفرینی در عرصه بین‌الملل از جمله خواسته‌های رأی‌دهندگان در پای صندوق‌های رأی است.

پیر، جوان، زن و مرد و حتی عروس و دامادها که امروز بهترین روز زندگی آنان به شمار می‌رود این فرصت مغتنم را از دست نداده و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا نشان دهند که با انداختن رأی خود در صندوق‌های اخذ رأی در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بوده و آینده آن از هر موضوعی دیگری برای آنان مهم است.

بسیاری از رأی دهندگان نیز با فرزندان کوچک و نوجوان خود در پای صندوق‌های آمده بودند تا از همین سن به آنان آموزش دهند که مشارکت در انتخابات یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشور چراکه ایران اسلامی متعلق به نسل آینده‌ساز است و باید براین سرمایه‌ها تکیه کرد.

شکوه حضور  مردم خراسان جنوبی در میدان حماسه + فیلم

آری امروز ملت ایران دست در دست هم آمده اند تا میهن خود را آباد و حماسه پرتکرار حضور را در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری تکمیل کنند و با راهی نمودن آرای خود در صندوق‌های رأی مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند و به جهانیان ثابت کنند که با وجود پشت سرگذاشتن چهل و شش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان درخت پرثمر انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند.

امروز دوباره همه آمده‌اند با یک نگاه و یک هدف آن هم آبادانی میهن است، مردم خطه کویری خراسان جنوبی همواره در هر شرایطی پشتیبان انقلاب بوده و هستند و امروز نیز دوباره آمده‌اند تا نشان دهند که پشتیبان انقلاب هستند و لحظه‌ای از آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

در میان صف‌های به‌هم تنیده شده در شعب اخذ رأی حضور اقشار مختلف به چشم می‌خورد، حضور جوانان نیز بسیار چشمگیر است و بسیاری از جوانان با عزمی جزم شده آمده‌اند تا رئیس‌جمهوری از جنس خواسته‌ها و اهدافشان را انتخاب کنند تا بتوانند در سایه تصمیم‌سازی‌های دولت جدید برنامه‌ها و امور زندگی خود را دنبال کنند.

یکی از بانوان خراسان جنوبی که با فرزند خردسال خود به محل اخذ رأی آمده است، گفت: آمده‌ام از حق خود برای تعیین سرنوشت کشورم استفاده کنم چراکه انتخابات مهم‌ترین و بزرگترین جشن سیاسی ملت ایران به شمار می‌رود پس همه باید در این مناسبت مهم سیاسی حضور پرشوری داشته باشیم.

وی تبیین کرد: امروز تنگناهای اقتصادی، تورم، بیکاری از مهمترین مشکلات کشور است و همه ملت ایران به خصوص جوانان انتظار دارند رئیس‌جمهور منتخب نسبت به برطرف کردن این مشکلات گامی مهم و اساسی بردارد.

«احسان» یکی از جوانان بیرجندی شرکت در انتخابات را حق خود دانست و گفت: مردم امروز با حضور خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و رهبر معظم انقلاب و معتقد به آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند و از فردا این مسئولان هستند که باید با عملکرد مثبت خود پاسخ این حضور را بدهند.

این شهروند بیرجندی حضور در عرصه انتخابات را بیانگر تقویت حس استقلال و هویت سیاسی و درخشنده‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی و سیاسی دانست و افزود: امروز دشمن از طریق شبکه‌های خود دلسردی جوانان ایرانی از انقلاب اسلامی را فریاد می‌زند اما امروز ما آمده‌ایم بگوییم نسل‌های سوم و چهارم انقلاب به این نظام پایبند هستند.

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز با تأکید بر اینکه امروز برای پاسداشت خون همه شهدا در این صحنه حاضر شده‌ام، بیان داشت: مردم ایران همواره در این سال‌ها حامی انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش بوده‌اند و در این مسیر جانفشانی‌های بسیاری شده است لذا این ملت خون شهدای خود را تا آخرین لحظات عمرشان گرامی می‌دارند و به حرمت خون شهدا و انقلاب اسلامی هرگز ذره‌ای از دفاع از این انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی حضور در انتخابات را لبیک به فرمان رهبری و خلق حماسه همدلی برای آبادانی کشور دانست و گفت: زمانی که انقلاب کریم و انقلاب اسلامی را برگزیدیم باید تا آخر عمرمان همراه انقلاب باشیم و آن ‌را به دست آیندگان بسپاریم.

شهروند دیگری که به دلیل شرایط سخت جسمی حضور در پای صندوق رأی برای شسخت بود اما خود را به شعبه اخذ رأی رسانده بود، بیان داشت: آمده‌ام بگویم خون‌های زیادی به پای این انقلاب ریخته شده و همه ما در مقابل ایران اسلامی مسئول هستیم لذا نباید تلاش شهدا و کسانی که برای این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند را فراموش کنیم.

وی اضافه کرد: فرصت حضور در انتخابات غنیمتی است که از جانب مردم به‌درستی قدردانسته می‌شود و ملت خوب می‌دانند تکان نخوردن و در خانه ماندن در روزی همچون امروز، ما را همین جایی که اکنون قرار داریم نگه نمی‌دارد و شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی حرکتی رو به جلو برای کشور خواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته (هشتم تیر ۱۴۰۳(  با رقابت میان «مسعود پزشکیان»، «سعید جلیلی»، «محمدباقر قالیباف» و «مصطفی پورمحمدی» برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند و از مجموع ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رأی شمارش شده «مسعود پزشکیان» با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رأی به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها